مسئول موکب حضرت ابوالفضل العباس در گفت و گو با «بسیج»:
غلامرضانیا گفت: با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان بم، پست امدادی خدمات پزشکی سرپایی به زائرین اربعین ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۸۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
صادق غلامرضانیا مسئول موکب حضرت ابوالفضل العباس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون موکب‌های مستقر شده در مسیر خدمات رسانی به زائرین اربعین گفت: موکبی در شهر بم به عنوان اولین شهر شیعه نشین در جنوب شرق کشور برای زائرین پاکستانی در حال عبور از کشور به منظور فراهم سازی امکانات فرهنگی زائرین برپا می‌شود.

وی بیان کرد: خدمات بهداشتی، تغذیه و فرهنگی از جمله احداث ده چشمه حمام، اسکان موقت و دائم برای زائرین، روزانه توزیع ۱۵۰۰ وعده غذایی در بین زائرین اربعین انجام می‌شود.

غلامرضانیا اظهار داشت: با همکاری مرکز جامعه المصطفی قم، فعالیت‌هایی به منظور تبیین و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و مهم‌ترین دستاورد‌های آن در حوزه‌های مختلف برای زائرین پاکستانی صورت می‎گیرد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه عکس اربعین و نیز انتقال سخنان مقام معظم رهبری به همراه نرم افزاری برای ترجمه آن از زبان فارسی به اردو انجام می‌شود.

غلامرضانیا عنوان کرد: با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان بم، پست امدادی خدمات پزشکی سرپایی به زائرین اربعین ارائه می‌دهد.

وی در پایان گفت: هیئت‌های دانشجویی، روحانیون، طلاب و نیز حوزه علمیه خواهران جلساتی با عنوان جایگاه اربعین در کلام معصومین برای زائرین برگزار می‎کنند.
ارسال نظرات