چمران: دشمن نه از جمعیت و نه از ثروت ما می‌ترسند؛ بلکه از مکتب و رهبری و شهادت‌طلبی ما هراس دارند و با همین سلاح در تمام بخش‌ها پیشرفت می‌کنیم و باید بدانیم دشمن از راه‌های مختلف به فکر نابودی نظام ماست و آدرس غلط برخی‌ها بر اراده ملت ما کارساز نیست.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۰۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،

مهدی چمران جمعه‌شب در یادواره شهدای محله زیروان بهشهر در بین مسؤولان، مردم و خانواده‌های شهدا با گرامیداشت ایام ماه صفر، اظهار کرد: ایام محرم به اتمام رسیده اما عزاداری امام حسین(ع) را پایانی نیست و همچنان عشق به این امام در وجودمان جاری است.

وی با بیان اینکه چهلمین سال انقلاب را در پیش داریم، افزود: بسیاری از دشمنان داخل و خارج کشور برای سقوط انقلاب ما تلاش دارند و وعده‌های فراوان دادند که انقلاب به چهل سالگی نمی‌رسد اما اراده قوی ملت ما و رهبری، مانع رسیدن دشمنان به این اهداف شوم می‌شود.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب‌های مختلفی در جهان وجود داشته و دارد اما انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها متفاوت است، یادآور شد: هر انقلاب بر سه پایه استوار است که البته کودتاها و انقلاب‌های دروغین، جز این انقلاب‌ها با پایه‌های محکم نیستند.

چمران، اولین اصل هر انقلابی را ایدئولوژی و فلسفه دانست و بیان کرد: انقلاب ما، تفکر و مبنای فکری ما بر اصل و مبنای دین اسلام است و از همان ابتدا به فکر کمونیست و کاپیتالیست نبود و انقلاب ما به یک مکتب الهی وابسته است و نشأت گرفته از دین اسلام است.

وی افزود: پایه دوم انقلاب‌ها، رهبری انقلاب‌هاست که در انقلاب‌های مختلف، رهبران و شخصیت‌های بزرگ داشتند که رهبری مردم را برعهده داشتند و انقلاب اسلامی ما هم مثل مکتب ما دارای تفکر الهی بود.

رئیس سابق شورای شهر تهران اظهار کرد: رهبر ما هم مجتهد عالیقدر و فرد ربانی و الهی و شخصیت دینی و نائب امام زمان (عج) و مرجع تقلید شیعیان جهان بود که سیاست روز را می‌شناخت و انقلاب را حتی در خارج رهبری کرد و انقلاب را به پیروزی رساند.

چمران در ادامه با اشاره به اینکه پایه سوم هر انقلاب، امکانات انقلاب است و باید از امکانات به‌درستی انجام شود، اضافه کرد: انقلاب ما با دستان خالی و با رهبری امام به پیروزی رسید و سلاح ما سلاح شهادت است و مقابل سربازان شاه، سینه‌های خود را باز کرده و آماده شهادت بودیم که برنده‌تر از هر سلاحی بود.

وی گفت: انقلاب ما با سلاح شهادت و کمترین شهید به پیروزی رسید و امروز هم با داشتن تمام سلاح‌ها همچنان به سلاح شهادت مجهز هستیم.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن سعی دارد که توانمندی ما را کتمان کند اما ما در اوج بالندگی هستیم و اعتماد ما به ایمان و اعتقاد و رهبری فرزانه ما موجب پیروزی ما است که جوانان ما تا پای معجزه کار کردند و سلاح‌های مختلف را خود ساختند.

چمران افزود: انقلاب ما به سلاح بران شهادت مجهز است و در جنگ هم مگر چقدر سلاح داشتیم؟ سلاحی نداشتیم و با دستان خالی با دشمن جنگیدیم.

وی گفت: دوستانی که به مذاکره دل بستند، یادشان نرود که در جنگ، دشمنان به ما سیم خاردار هم نمی‌دادند و تحریم بودیم، اما جنگیدیم و پیروز شدیم.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: ما با سلاح و نقشه می‌جنگیدیم و مهم‌ترین سلاح ما شهادت بود و آنچه پشتوانه اصلی ما بود؛ ایمان و اعتقاد بود.

چمران با بیان اینکه دشمن جنگ فرهنگی را علیه ما راه انداخته است که مهم‌تر از جنگ اقتصادی است، یادآور شد: دشمن در این جنگ فرهنگی می‌خواهد اعتقادات را از ما بگیرد و اگر امروز به مقدسات ما در فضای مجازی ناسزا می‌گویند تا قبح شکسته شود؛ می‌خواهند اعتقادات ما کمرنگ شود و تا زمانی که مکتب ما اسلام باشد و به دنبال شهدا باشیم آسیبی به ما نمی‌رسد.

وی ادامه داد: دشمن نه از جمعیت و نه از ثروت ما می‌ترسند؛ بلکه از مکتب و رهبری و شهادت‌طلبی ما هراس دارند و با همین سلاح در تمام بخش‌ها پیشرفت می‌کنیم و باید بدانیم دشمن از راه‌های مختلف به فکر نابودی نظام ماست و آدرس غلط برخی‌ها بر اراده ملت ما کارساز نیست.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام اینکه نمی‌توان به دشمن دل بست، خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواهند دشمنی داخلی و دوقطبی به‌وجود آورند و لذا باید متحد و باهم باشیم و به وظایف خود عمل کنیم و بدانیم از رئیس جمهور تا کارگر ساده که اگر باهم باشیم؛ پیروز خواهیم شد.

چمران افزود: ما تحریم را شکست می‌دهیم و دشمن شکست خواهد خورد و ملت ما با تمام مشکلات پیروز خواهد شد چرا که همه ما آماده‌ایم و با اعتقاد به رهبر و خطوط رهبری و اصرار بر شهادت از دشمنان ترسی نداریم.

وی گفت: نباید دل ملت را خالی کنیم ما به انتها نرسیدیم و ملت ما هیچ‌گاه به بن‌بست نمی‌رسد و دشمنان خود به بن‌بست و انتها رسیده‌اند؛ چرا که وقتی ملت به آینده روشن و رهبری و امام زمان(عج) معتقد است نه تنها به بن‌بست نمی‌رسد بلکه حتی توقف هم ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها