معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: این انقلاب سر مواضع خود ایستاده و همان شعارها و معیارهای اول انقلاب حاکم است.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۲۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار محمدرضا نقدی  امروز در همایش تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی اظهار داشت: ‌در فضای مجازی، رسانه، کانال‌ها و سایت‌ها صد‌درصد چیزی که خلاف واقع است به ما القا می‌شود و خیلی از جامعه این تصور را باور می‌کنند و این تصویر غلط را اصل می‌گیرند و می‌خواهند این فضایی که امروز می‌خواهیم چهل‌سالگی انقلاب را گرامی بداریم این فضا، مسموم کنند که باید نسبت به این هوشیار باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران بیان کرد: باید بدانیم همان‌طور که انقلاب ما در عصر خودش استثنایی است، در رسیدن به چهل‌سالگی هم استثنایی است، انقلاب‌های بزرگ جهانی دیگر که در قرن‌های اخیر اتفاق افتاده هیچ‌کدام با آن ارزش‌های اولیه‌شان به چهل‌سالگی نرسیدند.

سردار نقدی تصریح کرد: انقلاب ما در حالی به 40 سال وارد می‌شود که تمام ارزش‌ها، شاخص‌ها، موازین، معیارها و شعارهای اساسی همانی است که روز نخست بود و یک سرسوزن از مواضعش عقب نرفته و تمام مسائلی را که امام راحل فرمودند و تمام معیارهایی را که بنیان‌گذار این انقلاب برای ما بازگو کردند، امروز در صدرِ مواضع رهبر معظم انقلاب و در صدر مواضع مردم انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب سر مواضع خود ایستاده و همان شعارها و معیارها حاکم است، این اتفاق برای انقلاب‌های دیگر نیفتاده و یک اتفاق بزرگی است، آن‌هم انقلابی که از روز اول پیروزی خودش با شدیدترین توطئه‌ها مواجه بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه ایران گفت: همه تجربه‌های ضدانقلاب و استکبار گری را که علیه تمام انقلاب‌ها در طول تاریخ در تمام جهان اتفاق افتاده همه را یکجا سر ما پیاده کردند و توطئه‌ها تمام نمی‌شود. با وجود این توانستیم 40 سال موازین کشور را حفظ کنیم که این اتفاق خیلی بزرگی است، باید قدر این را بدانیم و ‌در چهل‌سالگی ایستاد و با صدای بلند از این ظرفیت عظیم انسانی که تاریخ بشریت را متحول می‌کند دفاع کرد و ارزش‌ها را بیان کنیم.

سردار نقدی افزود: مسائلی که امروز ما را گرفتار خودش کرده مسائلی نیستند که در قبال عظمت این انقلاب به‌حساب بیایند. انقلاب آمد کشوری را که زیردست شاهان بود و چند هزار سال ملت ایران زیردست شاهان بود را نجات داد‌. ایران یک کشور متمدن و با فرهنگ است و مردمی با فضیلت‌های زیاد داشته که برترین دانشمندان و برجسته‌ترین حکما را در میان خودشان تربیت کردند، ولی در تمام این چند هزار سال اسیر شاهان بودند.

‌معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران به وقایع و توطئه‌های دشمن در سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: سال 88 خواستند به‌زور تظاهرات و آتش زدن، انتخابات را باطل کنند ولی رأی، رأی مردم است و ثبات مردم‌سالاری دینی عظمت ولایت‌فقیه است.

‌سردار نقدی گفت: پیشرفت‌ها و عظمت انقلاب را باید درک کنیم، ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ایستادند. انقلاب؛ غیرت، شجاعت و کرامت به ملت داد و نگذاشتند یک وجب از این خاک از دست برود. آمار و ارقام پیشرفت‌های ایران در همه زمینه‌ها خیره‌کننده است‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات