خبرهای داغ:
در تماس تلفنی با همتای پاکستانی عنوان شد

تأکید ظریف بر اقدامات جدی پاکستان برای آزادی هرچه زودتر مرزبانان ایرانی

وزیر خارجه ایران در تماس تلفنی با همتای پاکستانی ضمن پیگیری سرنوشت مرزبانان ربوده شده ایرانی، بر اقدامات جدی و عاجل اسلام‌آباد در تأمین امنیت این افراد تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۸۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی محمد جواد ظریف در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تاکید بر ضرورت تضمین و افزایش امنیت مرزهای مشترک بین دو کشور براساس تفاهمات و گفت‌وگوهای قبلی، خواهان اقدامات جدی و عاجل دولت پاکستان در تامین امنیت و سلامت جانی نیروهای ربوده شده و شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تروریستی و غیرانسانی و بازگشت سریع تمامی مرزبانان ربوده شده به ایران شد.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفت‌وگو ضمن محکومیت شدید این اقدام ضدبشری گروه‌های تروریستی و ابراز تاسف عمیق از وقوع این حادثه، اعلام کرد: تمامی امکانات پاکستان در خدمت اقدامات  لازم و ضروری برای یافتن و دستگیری عوامل  این حادثه و آزادی و تامین امنیت جانی مرزبانان ایرانی قرار خواهد گرفت.

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه اظهار داشت: این گروه‌های تروریستی، دشمن مشترک دو ملت و دولت ایران و پاکستان محسوب می‌شوند که سعی دارند در روابط دوستانه و نزدیک این دو کشور همسایه ایجاد اخلال کنند.

پیش از این بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با فارس از این تماس تلفنی خبر داده بود و درباره پیگیری‌های وزارت خارجه در پی ربایش این افراد، تصریح کرد که ایران نشان داده که اقدام هیچ گروه تروریستی را در مرزهای خود تحمل نمی‌کند و این ربایندگان به زودی تاوان سنگینی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار