مسئول بسیج دانش‌آموزی بروجرد:

تعداد ۳۲۰ نفر دانش آموزان بروجردی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانش‌آموزی بروجرد گفت: تعداد 320 دانش‌آموز بروجردی مقطع متوسطه دوم روز جمعه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۰۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

صادق قاسمی مسئول بسیج دانش‌آموزی بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از لرستان گفت: اولین گروه از اردوی راهیان نور دانش آموری از شهرستان بروجرد روز جمعه 27 مهرماه در قالب هشت دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این اردو 320 نفر از دانش آموزان پسر در مقطع متوسطه به مدت سه روزبه مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

قاسمی اظهار داشت: در آبان ماه نیز دومین گروه از دانش آموزان به راهیان نور اعزام خواهند شد که در این مرحله دوم 320 نفر از دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌گردند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی بروجرد ازجمله اهداف این اردو را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و افزود: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی کشور گامی اساسی در جهت ارتقاء بینش و بصیرت افزایی دانش آموزان بوده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثرگذار است.

قاسمی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز همه توان خود را برای کمرنگ کردن اعتقادات جوانان کشور به کار گرفته که در این زمینه اردوی راهیان نور در جهت تقویت باورهای دینی و اعتقادی بسیار مهم و مؤثر است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در این اردوی سه‌روزه از نزدیک با مناطق عملیاتی آشنا شده و با استفاده از بیان راویان رشادت‌های رزمندگان اسلام و فداکاری و ازجان‌گذشتگی شهدا را در طول ۸ سال دفاع مقدس بهتر می‌توانند درک نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات