خبرهای داغ:
بسیج سازندگی سپاه آزادشهر به منظور رسیدگی به مناطق محروم و پر کردن فاصله های بوجود آمده بین مسئولین و مردم اقدام به رزمایش گروه های جهادی کرده است که از ظرفیت ادارات مختلف برای حل مشکلات مناطق هدف استفاده و در همین راستا اداره بهزیستی آزادشهر با خدمات اجتماعی متنوع به صورت فعال در این رزمایش شرکت داشته است.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۲۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، نقش بسیج سازندگی در هدایتگری جهت ارائه خدمات اجتماعی سازمان های دولتی به مناطق محروم بسیار پررنگ بوده است.

در همین راستا سروان پاسدار سید علی حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص نقش ادارات درحل معضلات اجتماعی گفت:حل معضلات اجتماعی و آسیب هایی که در مناطق حاشیه شهر است از اولویت های بسیج است .

وی افزود: جامعه ای که درگیر بحران های اجتماعی باشد به پیشرفت و کمال نمی رسد لذا اینگونه احساس شد که مناطق حاشیه شهر که لزوما مسئولین در شرایط عادی کمتر به آنان توجه می کنند انتخاب شود و با توجه به برگزاری رزمایش تبدیل به کانون توجه بشوند و از این طریق مشکلات خرد و کلان آن مناطق با نقش رابط بودن بسیج سازندگی در بازه زمانی 3ساله تا 5ساله حل می شود.

حل معضلات اجتماعی در مناطق حاشیه نشین از اولویت های بسیج

سید علی حسینی در ادامه به همکاری خوب سازمان بهزیستی شهرستان آزادشهر در خدمات اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: : طی جلساتی که بسیج سازندگی سپاه شهرستان آزادشهر با اداره بهزیستی از ابتدای سال داشته برنامه ریزی های مناسبی برای حل آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف شهرستان آزادشهر صورت پذیرفت.

حل معضلات اجتماعی در مناطق حاشیه نشین از اولویت های بسیج

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان آزادشهر از جمله اقداماتی که در رزمایش گروه های جهادی توسط بهزیستی در مناطق اسلام محله ، سنچول محله ، محمد آباد نگین شهر انجام شد را کارگاه آشنایی با آسیب های فضای مجازی ،کلاس نقاشی برای خردسالان ،کلاس آموزش جلوگیری از کودک آزاری توسط اورژانس اجتماعی ، برگزاری مشاوره های فردی و گروهی ،برگزاری کلاس های مشاوره طرح کاهش طلاق ، کلاس معرفی خدمت اورژانس اجتماعی(خط 123خودروی سیار و مرکز مداخله بحران) ، برگزاری کارگاه پیش گیری از آسیب های اجتماعی ، همایش آسیب ها و آشنایی با مضرات مواد مخدر،برگزاری جلسات متعدد برای خدمات بهزیستی به مناطق حاشیه شهر در شهرستان ،شناسایی و کمک به مددجویان تحت پوشش ،برگزاری کارگاههای مهارتهای زندگی و فرزند پروری و...برشمرد.

حل معضلات اجتماعی در مناطق حاشیه نشین از اولویت های بسیج

حسینی در پایان عنوان داشت: با آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی خدمات اجتماعی به محرومین و مستضعفین با سازو کار جهادی انشاء ا... شکل می گیرد و عدالت که از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است در تمام ابعاد اقتصادی ،فرهنگی ،اجتماعی تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها