خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تقابل استکبار جهانی با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست چون این تقابل بر سر منافع مادی نیست و بر سر اعتقاد است نه ما می‌توانیم با آنها کنار بیاییم و نه آنها می‌توانند ما را تحمل کنند.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۳۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه امیرالمومنین (ع) اصفهان با بیان اینکه بهترین قدرشناس و شاکر هستی خداوند متعال است و شما هر کاری برای او بکنید پاداش حقیقی را از او دریافت خواهید کرد، اظهار داشت: اگر برای دیگران کار کردید آن را از دست رفته بدانید.

وی با بیان اینکه کار برای غیر خدا زیان و خسارت است، گفت: وجه مشترک همه شهدا این است که با خدا معامله کردند و اخلاص داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حضرت سید الشهدا (ع) همه چیزش را برای خدا داد و خداوند متعال هم اینگونه او را تحویل گرفت، افزود: هرچه دشمنان در طول زمان به دنبال خاموش کردن نور هدایت حضرت بودند این چراغ روز به روز پر فروغ‌تر می‌شود.

وی گفت: اینکه می‌بینیم جبهه استکبار این‌همه در مقابل انقلاب صف آرایی کرده نشان دهنده این است که انقلاب زنده است و در حال پیشروی، حرکت و حمله به دشمن است و مرگ تدریجی استکبار را به تعبیر خودشان رقم زده است، به همین خاطر انقلاب نیاز به پاسداری دارد، چون دشمن دارد.

حاجی صادقی با ذکر این مطلب که تاریخ مصرف پاسداری از انقلاب پایان یافتنی نیست، تاکید کرد: اگر در صدر اسلام حکومت الهی نبوی به پادشاهی اموی تبدیل شد دلیلش این بود که جوانان در صدر اسلام از انقلاب اسلامی رسول الله پاسداری نکردند تا اینکه کار به جایی رسید که عترت پیامبر را به اسارت بردند.

وی گفت: جنگ انقلاب اسلامی با استکبار تمام شدنی نیست، چون این تقابل بر سر منافع مادی نیست و بر سر اعتقاد است نه ما می‌توانیم با آن‌ها کنار بیاییم و نه آن‌ها می‌توانند ما را تحمل کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حقیقت پاسداری حفاظت و پاسداری غیر محافظه کارانه از انقلاب است، تصریح کرد: پاسدار، انقلاب را در حرکت رو به جلو از هر آفت و آسیبی حفظ می‌کند و شعار پاسدار این است که جان می‌دهم، سر می‌دهم، اما دین نمی‌دهم.

وی تلاش برای تعمیق و گسترش انقلاب را از دیگر شاخصه‌های پاسداری دانست و تاکید کرد: ما به پیروی از امام راحل (ره) به دنبال صدور انقلاب به تمام دنیا هستیم و آن را محقق کردیم، ما به دنبال رهایی تمام ملت‌ها از یوق ستمگری قدرت‌ها هستیم.

حاج صادقی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمود: "ای کاش من هم یک پاسدار بودم"، گفت: این سخن را فردی می‌زند که انقلاب بی سابقه‌ای را بر پا کرده که تمام انبیاء و اهل بیت به دنبال آن بودند و این نشان از شأن پاسداری دارد.

وی معرفت دینی عمیق، حریت و دشمن شناسی را شاخص‌های دیگر پاسداری دانست و گفت: معرفت دینی انسان را از لغزش‌های فکری نجات می‌دهد و حریت انسان را از قید و بند دنیا رهایی می‌بخشد و او را وادار به قیام برای خدا می‌کند و باعث می‌شود ما در عملیات فریب او قرار نگیریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به هجمه‌ها علیه سپاه گفت: اگر حمایت از انقلاب اسلامی و مقابله با جبهه استکبار، سیاسی کاری است ما سیاسی هستیم برخی به ما خرده می‌گیرند که شما به فلان فرد حمله نکنید، جواب ما این است که آن فرد باید از جبهه استکبار جدا شود تا مورد هجمه سپاه قرار نگیرد.

وی با اشاره به تفاوت‌های میان تکلیف گرایی و تکلیف شناسی گفت: پاسداران باید در عین تکلیف گرایی تکلیف شناس باشند در طول تاریخ خیلی‌ها تکلیف گرا بودند، اما به خاطر اینکه تکلیف خود را نشناختند عاقبت بخیر نشدند مانند کسانی که برای رضای خدا در مقابل امام حسین (ع) ایستادند.

حاجی صادقی کسب اقتدار همه جانبه را برای پاسداری از انقلاب ضروری دانست و در جواب کسانی که می‌گویند چرا به دنبال موشک هستید، گفت: ما طبق دستور قرآن هم قدرت معنوی و هم قدرت نظامی خود را افزایش خواهیم داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها