در اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان اعلام کرد: ماموریت اول ما کادرسازی و تربیت نیروی تراز برای انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۵۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، محمدجواد نیک روش، مسئول بسیج دانشجویی کشور، در اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان   با اشاره به سی‌امین سال فعالیت بسیج دانشجویی گفت : ماموریت اول ما کادرسازی و تربیت نیروی تراز برای انقلاب است.


وی نظام جامع تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی را در راستای همین هدف خواند و گفت: برای این، اول باید نظام جامع شایستگی ها و نظام جامع مخاطبین که ماتریس چندوجهی است در نظر گرفت زیرا خطای محض است فکر کنیم کادرسازی که امروز سکه رایج است در کلاس و دوره و نشست صورت می گیرد.



نیک روش تصریح کرد: عمده کادرسازی در بستر نقش آفرینی و میدان عمل است لذا ماموریت دوم ما نقش آفرینی در عرصه های مختلف برای حل مشکلات انقلاب است که باید آموزش های عمومی و تخصصی داشت و ما نیازمند نگاه جدید برای خوانش جدید از مشکلات در دهه چهارم انقلاب هستیم.


وی ادامه داد: سازمان بسیج دانشجویی هیچ اعتقادی به گزارش های کمی ندارد اما در ارزیابی کیفی، کار سخت می شود و پیامد را در نظر می گیریم زیرا به فرموده رهبری، دانشگاه تراز باید خروجی های آن در تراز انقلاب باشد و نخبگان به جای اینکه فراری تر باشند؛ فدایی تر برای انقلاب در او تجلی پیدا کند و شهید چمران اوج این موضوع و نمونه فدایی شدن مغزها برای انقلاب اسلامی است.


این مسئول تصریح کرد: خوانش جدید این است
آنجا که مردان نامرد تفکر لیبرال حاضر نبودند پا بگذارند شما طعم شیرین خدمات انقلاب را در کام مردم گذاشتید و نشان دادید مقاومت جواب می دهد لذا با اتکا به عقبه دانش خود نگاه جدید بر اردوهای جهادی حاکم کنید و برای این کار پیاده نظام برای برنامه ریزی های کلان تفکر لیبرال نباشید.


وی با تاکید بر اینکه بچه های بسیج دانشجویی باید کارآفرین باشند و هر کس بیشتر خدمت کند، مرجعیت پیدا می کند؛ افزود:  ستاد پیگیری مشکلات کسب و کار شکل گرفته که هسته اصلی آن بسیج دانشجویی است.


نیک روش متذکر شد: عقبه علمی با کارهای جهادی پیوند بخورد و بنده ضعف رسانه ای بسیج دانشجویی را قبول دارم که قرارگاه شهید باقری به زودی به این موضوع ورود می کند.
 

وی تقابل با دشمن را رکن رکین جهاد خواند و با بیان اینکه جهاد هزینه می خواهد، افزود: هر کس استقامت کند خداوند وعده نصرت داده است.

ارسال نظرات