کسب رتبه برتر کمیته امداد کردستان در زمینه کمک به ازدواج جوانان

کمیته امداد کردستان به‌عنوان دستگاه برتر و فعال در زمینه کمک به ازدواج جوانان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۷۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرهاد کاظمی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان بابیان اینکه پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان یکی از برنامه‌های این نهاد است، گفت: کمیته امداد این استان در بین دستگاه‌هایی که در زمینه امور جوانان فعالیت می‌کنند موفق به کسب عنوان دستگاه فعال و برتر در جهت کمک به ازدواج جوانان شد.


وی ضمن بیان اینکه سال گذشته به دو هزار و ۵۰۰ مددجوی این نهاد کمک‌هزینه ازدواج پرداخت شد، افزود: در ۶ ماهه نخست امسال نیز چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج پرداخت‌شده است.


کاظمی بابیان اینکه با پرداخت این مبلغ به ازدواج دو هزار جوان نیازمند کردستانی و تحت حمایت این نهاد کمک شده است، گفت: سهمیه اختصاص داده‌شده در این زمینه دو هزار نفر بوده است که تاکنون شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه ازدواج سال جاری بوده‌ایم و در ۶ ماهه دوم سال نیز روند پرداخت ادامه خواهد داشت.


وی ضمن اشاره به اینکه در کنار پرداخت کمک‌هزینه ازدواج برگزاری دوره‌های آموزش همسران جوان و جلسه‌های مشاوره و راهنمایی نیز جزو خدمات این نهاد است، تصریح کرد: همه مزدوجین تحت حمایت قبل از دریافت کمک‌هزینه ازدواج در جلسات مشاوره این نهاد شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات