خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول مرکز فرهنگی خانواده‌های سپاه صاحب الزمان (عج):
مسئول مرکز فرهنگی خانواده‌های سپاه حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان اصفهان گفت:: با هدف توجه و انس و تدبر بیشتر خانواده‌های محترم سپاه با قرآن کریم مسابقات حضوری رشته‌ی مفاهیم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۷۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سرهنگ پاسدار محمدرحیم تمیزی فر مسئول مرکز فرهنگی خانواده های سپاه حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان اصفهان ، در حاشیه ی برگزاری مسابقات استانی رشته ی مفاهیم که در ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) برگزار گردید ، گفت : در راستای اجرای برنامه های سازمان فرهنگی خانواده ها ، یک سری مسابقات برگزار می شود که امروز شاهد برگزاری مسابقات مرحله ی استانی در رشته ی مفاهیم با عنوان ((هر روز تدبر در قرآن و عترت)) هستیم.

وی افزود : مرحله ی اول این مسابقات به صورت غیر حضوری در یک ماه پیش برگزار ، که 1350 پاسخنامه به مرکز فرهنگی خانواده ها واصل گردید.

تمیزی فر در ادامه به استقبال خوب خانواده های سپاه از مسابقات قرآن اشاره کرد و گفت : مسابقه ی حضوری و استانی رشته ی مفاهیم به صورت سراسری با کل کشور و همزمان در سطح استان اصهان برگزار و در شهرستان اصفهان نیز در محل ناحیه ی امام صادق(ع) برگزار گردید که بیش از 500 نفر در این مسابقه شرکت کردند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده های سپاه استان اصفهان در پایان گفت : از کل شرکت کنندگان در مرحله ی حضوری استانی 6 نفر برگزیده و به مسابقات کشوری در تارخ 29/10/97 در شهر مقدس مشهد اعزام می شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها