نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)زنجان با بیان اینکه نعمت انقلاب اسلامی تولد جدیدی در انقلاب ناب بوده است،گفت :شکر هر نعمت ادای حق آن نعمت است .
کد خبر: ۹۰۶۹۴۲۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام  دکتر عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه در عصر امروز بیشتر از هر زمان  نیازمند این هستیم که درس هایی از کربلا فرا بگیریم اظهار داشت: مردم زنجان  باتوجه به ایام عزاداری محرم الگو گیرنده از نهضت عاشورا هستند.

وی ادامه داد: از حقیقت دین‌داری بازماندن، یک خطا است و امروز عده‌ای به دنبال آن هستند که این باور را به مسلمانان تحمیل کنند که دین تنها نماز است و روحیه انقلابی ندارد، تحرک آفرین نیست و انسان را به جنبش وا نمی‌دارد که امروز برخی جریان‌های انحرافی در حوزه علمیه و دانشگاه‌ها و هیئت‌ها در حال ترویج نوعی از دین‌داری هستند که در آن می‌بینیم ظلمی اتفاق می‌افتد اما کاری نکنیم و تنها نماز بخوانیم و این انحرافی است که بسیاری از انقلابیون را ضد انقلاب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با توجه به اینکه نکند درجامعه ای ارزش ها به ضد ارزش تبدیل شود خاطر نشان کرد: اگر این اصل بر پا شود آن جامعه به سمت نابودی سوق می یابد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی به پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی اشاره نمود وخاطر نشان کرد: دشمن در تلاش است تا بیماری را در میان ملت ایران رواج دهد .

وی با بیان اینکه کربلا درکربلا ماندن یعنی در نهضت حضرت زینب (س)ایستادگی کردن ،خاطر نشان کرد: بزرگترین نعمت جنگ تحمیلی این بود که دویست هزار شهید تقدیم انقلاب شد.

این مقام مسئول  افزود:جامعه بدون روحیه انقلابی، جهاد، مبارزه و پیکار در راه خدا دارای دین مخدر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دیندارترین مردم را خوش اخلاق ترین آنها خطاب نمود و تصریح کرد: طلاب و مسئولین نباید با رفتارشان کاری کنند تا مردم از دین فراری شوند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه مراقب باشید اجازه ندهید غیرت دینی شما در مقابل انقلاب زدایی جامعه خاموش شود عنوان کرد: اگر در جامعه حاکمیت الهی نباشد جامعه مرده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب چهل ساله ما نسبت به سالهای گذشته پیشرفت داشته است،تصریح کرد: مردم ایران صاحبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز در سنگر انقلاب اسلامی نباید اجازه دهیم اسلام و انقلاب تحریف شود و از کسانی‌ که سعی در اسلام‌زدایی و انقلاب‌زدایی دارند، باید ترسید گفت: باید از شرایط پاسداری از انقلاب درک درستی داشته باشیم تا با تهدیدهایی که متوجه انقلاب شده است، مقابله کنیم.

ارسال نظرات