فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در دوران دفاع مقدس مداحی و ذکر اهل بیت (ع) باعث تقویت بنیه دفاعی در بین رزمندگان می‌شد و مداحان اهل بیت حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۲۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
بنیه دفاعی رزمندگان در دوارن دفاع مقدس با مداحی و ذکر اهل بیت (ع) تقویت می‌شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)، به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه اردبیل، امام جمعه مشگین شهر و هیئت همراه در آستانه نکوداشت مداح و پیرغلام حسینی "صدیف خان محمدی" در منزل وی در شهرستان مشگین از این مداح دیدار کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اظهار داشت: "حاج صدیف خان‌محمدی" در دوران دفاع مقدس و روز‌های سخت جنگ و انقلاب رزمندگان را مورد مهربانی قرار داده و و از ارزش‌های عاشورا، نهضت عاشورا، کربلا و امام امت دفاع کرده است.

وی با گرامیداشت یادو خاطره مرحوم آیت الله مشگینی و سرداران شهید و شهدای مشگین شهر اظهار داشت: شهرستان مشگین شهر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوی اسلامی ایران و اسلام کرده است و رزمندگان گردان حضرت علی اصغر این شهرستان در لشکر ۳۱ عاشورا به عنوان خط شکن، جانانه از خاک میهن دفاع کردند.
بنیه دفاعی رزمندگان در دوارن دفاع مقدس با مداحی و ذکر اهل بیت (ع) تقویت می‌شد
 
سردار بابازاده گفت: در دوران دفاع مقدس مداحی و ذکر اهل بیت (ع) باعث تقویت بنیه دفاعی در بین رزمندگان می‌شد و مداحان اهل بیت حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند و ما همیشه از نوای دلنشین حاج در مدح ائمه اطهار استفاده کرده ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال با نوای یا حسین علیه السلام با پرجا مانده است خاطر نشان کرد: ما رزمندگان عاشورایی همانطوری که در دوران دفاع مقدس و انقلاب نوای آقا عبدالله را بر زبان آورده و از میهن، اسلام و نهضت حسینی دفاع کردیم امروز هم همان راه را زیر بیرق آقا امام حسین (ع) ادامه خواهیم داد.
ارسال نظرات