سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مکتب امام حسین (ع) مکتب شهادت است و این مکتب حسینیت برای همیشه پاینده خواهد ماند.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۲۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
مکتب امام حسین (ع) مکتب شهادت است/عطر و بوی مداحان عطر حسینی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی در دیدار فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از مسئولان سپاه و امام جمعه مشگین با پیرغلام حسین "صدیف خان محمدی" در شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: اندیشه مقاومت را از مکتب عاشورا درس گرفته ایم و انسان‌هایی که در این مکتب درس آزاداگی و مردانگی را یاد گرفته اند به مقام شهادت رسیده اند لذا مکتب امام حسین (ع) مکتب شهادت است و این مکتب حسینیت برای همیشه پاینده خواهد ماند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) تصریح کرد: تا یاد و نام سیّدالشّهدا (علیه السلام) زنده و بر سر زبان‌ها است، تا عشق حسین (علیه السلام) در دل‌ها مى تپد، تا آتش محبت و ولایت او در قلوب انسان‌ها مشتعل است، تا فریاد «یا حسین» بر بلنداى آسمان‌ها و زمین طنین انداز است، نام و یاد خدا زنده و پایدار است.

فیاضی ادامه داد: امام حسین (ع) و نهضت ایشان همیشه زنده خواهد ماند چرا که نام ثارالله برروی ایشان است وخون آقا ابا عبدالله الحسین (ع) تا ظهور حضرت مهدی (عج) از جوشش نمی‌ایستند.

وی گفت: انسان‌های توحیدی همچون حاج صدیف خان محمدی نسبت به ما حق بسیار والایی دارند و این مداح گرانقدر در طول ۶۰ سال مداحی و پیرغلامی برای آستان اهل بیت زحمات بسیاری برای اسلام و پایداری مکتب عاشورا و نهضت حسینی کشیده اند و امروز این تجلیل و نوکداشت برای حاج آثای خان محمدی تجلیل از عظمت امام حسین (ع) است چرا که همه وجود خویش را در راه امام حسین علیه اسلام گذاشته است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)  بیان کرد: وادی حریم اهل بیت علیهم اسلام و امام حسین (ع) وادی توحیدی است و عطر و بوی مداحان اهل بیت علیهم السلام عطر بوی حسینی است و رنگ و بوی توحیدی دارد.
ارسال نظرات