مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل سپاه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۳۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ هفدهمین دوره مسابقات قرآن سپاه با حضور ۲۵۰ متسابق از بانوان شاغل سپاه از سراسر کشور با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

در این دوره از مسابقات در رشته حفظ ۲۰ جزء زهرا موسوی از نزسا و صدیقه حسینی از فارس به ترتیب حائز رتبه اول و دوم شدند.

در رشته حفظ ۱۵ جزء فاطمه آزمون از تهران، خدیجه قرابیگی از فرماندهی حفاظت، راضیه امین از سمنان و در رشته حفظ ۱۰ جزء اعظم احمدی از تهران، محبوبه سلیمانی از فارس و مرضیه سادات قریشی از اصفهان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته حفظ ۵ جزء طیبه جمالی از کرمانشاه، منصوره شریفیان از اصفهان، فهیمه ساقی از نیروز هوا فضای سپاه و در رشته حفظ سه جزء نرگس گلستانی از کهکیلویه و بویر احمد، معصومه بهادری از سیستان بلوچستان و منیره جعفری از نیروی زمینی سپاه رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بنا بر این گزارش اکرم خلیلی از آذربایجان غربی و فرشته بنی اسد از کرمان در رشته تحقیق موفق به کسب رتبه اول و دوم و در رشته ترتیل عذرا قنبری از نیروی زمینی سپاه و راضیه قربانی از مازنداران نفرات اول و دوم شدند که در این دو رشته حد نصاب برای نفر سومی از سوی شرکت کنندگان کسب نشد.

در رشته تفسیر سطح دو ناهید شفیعی از نیروی زمینی سپاه، زهرا نجف از ستاد فرماندهی کل سپاه و پروین آزاد بخت از لرستان اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ کل و مفاهیم تفسیری سطح یک هیچیک از شرکت کنندگان موفق به کسب نمره حد نصاب نشدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها