جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: برآورد ۱۰ مرکز و اندیشکده امنیتی، سیاسی، دانشگاهی و اقتصادی آمریکایی است که می‌گوید که شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۳۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ محمدحسین سپهر امروز در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور  اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور برای مقابله با دشمنان باید تعامل و هم افزایی بین یکدیگر را تقویت کنیم و این مهم در بسیج به معنای واقعی انجام شده است.

وی افزود: در بسیج امروز نیاز به هیئت های اندیشه ورز بیش از پیش احساس می شود و باید با اخذ اندیشه های جدید و انقلابی به تقویت این نهاد برآمده از انقلاب پرداخته شود که با توجه به وجود ۳۵ هزار استاد دانشگاهی و ۷۰۰ کانون علمی و توانمندی بسیجیان مشکلات کشور قابل حل است.

سپهر تصریح کرد: دشمن نقش حاکمیت دینی، سپاه و بسیج را در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی به خوبی فهمیده است و به همین دلیل تمام تلاش خود را بر تضعیف و هجمه به این نهادها قرار داده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اراده دشمنان بر این بود که ما در جبهه مقاومت شکست بخوریم  اما مقام معظم رهبری فرمودند ما به فضل خدا پیروزیم و یقین به پیروزی داشتند و اینکه ایشان امروز می‌فرمایند ما تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری خواهیم کرد نیز شدنی است و برآورد ۱۰ مرکز و اندیشکده امنیتی، سیاسی، دانشگاهی و اقتصادی آمریکایی است که می‌گوید که شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.

وی گفت: شرعا اجازه تضعیف دولت را نداریم و در مرام  اعتقادی و اجرایی ما نیست که دولت را تضعیف کنیم البته انتقاد و مطالبه‌گری را انجام می‌دهیم ما امروز نیاز داریم با انسجامی که مقام معظم رهبری توقع  دارند به جنگ دشمن برویم.

سپهر تاکید کرد: مطالبه‌گری از دولت و دستگاه حاکمیتی را پیگیری می کنیم زیرا ما توانمندی‌های متعددی داریم و طرح‌های جهادی انقلابی قابل اجرا و گره‌گشای مشکلات کشور است و در سطح رسانه‌ها مطالبه را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دیپلماسی ما باید مردمی شود که این مهم در راهپیمایی اربعین و عزاداری ها قابل مشاهده بوده و باید در حوزه اقتصاد نیز در این مسیر دنبال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها