خبرهای داغ:
سه اکیپ رسانه ای از آذربایجان غربی پیاده روی اربعین را پوشش می دهد.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۵۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، براساس پیگیری های بسیج رسانه آذربایجان غربی، 9 خبرنگار، عکاس و مستندساز در قالب سه اکیپ رسانه ای به منظور پوشش پیاده روی اربعین حسینی به کربلا اعزام می شوند.

با پیگیری های سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی 9 خبرنگار در قالب سه اکیپ خبری با هدف تولید محتوا در قالب خبر، فیلم و عکس به عراق اعزام می شوند تا با انعکاس و اطلاع رسانی خدمات موکب های استان، عشق و ارادت مردم استان را روایت کنند.

در همین راستا جلسه توجیهی کاروان خبرنگاران آذرایجان غربی راهپیمایی اربعین حسینی با حضور مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی و رئیس خانه مطبوعات و مسئول سابق بسیج رسانه استان در محل خانه مطبوعات برگزار شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران اعزامی به پیاده روی اربعین با اشاره به اینکه عراقی ها میزبان پیاده روی اربعین هستند و این امر باید فرهنگسازی شود، گفت: خبرنگاران پیش قراول در زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) هستند و باید در عرصه اطلاع رسانی رسالت حضرت زینب (س) را انجام دهند.

سید حسن حسینی افزود: جامعه خبری باید با توانمندی، فرآورده های خبری مختلفی را در راستای تاثیرگذاری در جامعه و نهادینه کردن مولفه های فرهنگی تولید کند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه با انعکاس خدمات موکب های آذربایجان غربی عشق و ارادت مردم این استان را به امام حسین (ع) نشان می دهند، تصریح کرد:13 موکب با 450 خادم از آذربایجان غربی در مرز ایران و عراق و همچنین خاک کشور عراق به زائران اربعین حسینی خدمات رایگان ارائه خواهند کرد که از این تعداد سه موکب در مرز بازرگان، مرز مهران و سه راهی ایواغلی و 10 موکب دیگر در خاک کشور عراق مستقر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات