خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اسدآباد گفت: فرهنگ صحیح استفاده از منابع یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه در هر کشور است.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۶۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳

فرهنگ صحیح استفاده از منابع یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه در هر کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجتبی باقری در همایش خانواده مقاوم که در روستای چنار علیاء این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ صحیح استفاده از منابع، یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه هر کشور است که این فرهنگ باید از طفولیت وقبل از شروع مدرسه توسط خانواده‌ها به فرزندان آموزش داده شود.

وی افزود: مقطع دبیرستان و دانشگاه و بالاتر برای تغییر سبک زندگی و تفهیم فرهنگ صحیح استفاده از منابع خیلی دیر است و خانواده‌ها و سیستم آموزشی باید قبل از مدرسه و همچنین مقاطع اول حضور در مدرسه این آموزش را به فرزندان و دانش‌آموزان داده شود.

مدیر عقیدتی سیاسی اسدآباد گفت: متاسفانه در استفاده از انرژی و دیگر جنبه‌های زندگی کشور ما بالاتر از استانداردهای جهانی مصرف دارد که اگر تحولی در اصلاح الگوی مصرف در کشور اتفاق بیفتد به طور قطع امروزه شاهد بروز و ظهور بسیاری از این مشکلات حال حاضر در کشور نبودیم.

وی ابراز داشت: نقش صدا و سیما، متولیان فرهنگی، صاحبان تریبون و... در این میان بسیار حائز اهمیت است و اگر بتوانیم در یک پروسه زمانی مشخص سبک زندگی و فرهنگ صحیح استفاده از منابع را در فکر و ذهن آحاد جامعه نهادینه کنیم شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات