اولین همایش طرح مهاجرت معکوس از حاشیه شهر به روستاها امروز در مشهد توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۶۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  محمد رضا تازیکی امروز در اولین همایش طرح مهاجرت معکوس از حاشیه شهر مشهد به روستاها در مشهد اظهار داشت: این طرح به صورت آزمایشی در استان خراسان رضوی به اجرا در می‌آید به طوریکه جمعی ازحاشیه نشینان مشهد طی یک سال در بیش از ۵۰ روستا مستقر خواهند شد.
 
معاون اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ایجاد اشتغال و تولید اجرایی می‌شود.
 
 وی با بیان اینکه این طرح در چند مرحله اجرایی خواهد شد، افزود: در مرحله اول خانوارهایی که شناسایی شده اند در دهستان پساکوه شهرستان کلات و جنت آباد شهرستان تربت جام ساکن می‌شوند و همین طور در مراحل دیگر چهار دهستان دیگر برای سکونت حاشیه نشینان در نظر گرفته می‌شود.
 
تازیکی عنوان داشت: چنانچه نهادها و دستگاه‌های دیگر همکاری لازم را داشته باشند خانوارها طی یکساله آینده به روستاها مهاجرت خواهند کرد.
 
وی به همکاری طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و استانداری خراسان رضوی در اجرایی شدن این طرح اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها