خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اکنون شرایط ما شرایط ممتازی در دنیا است به شرطی که مجلس انقلابی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۶۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

کشور ما دارای شرایط ممتازی در دنیاست اگر مجلس انقلابی داشته باشیم/ رزمایش اقتدار عاشورایی کار بزرگ و قدرتمندانه‌ای بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در دومین دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ویژه خواهران که مرکز آموزشی دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه صفر و اربعین حسینی اظهار داشت: مرزهای انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی ما فراتر رفته و در سواحل مدیترانه قرار دارد و دشمن دستش بالا رفته در جاهایی که ما اصلاً تصورش را نمی‌کردیم؛ در حالی که دشمن می‌خواست ما را در کشور محصور کند.

وی گفت: در اوایل دفاع مقدس ما چیزی در اختیار نداشتیم و توانستیم در جنگی که به ما تحمیل کردند سربلند بیرون بیاییم و اکنون نیز پیروزی‌های بزرگی را در جبهه مقاومت به دست آوردیم که همه اینها از تجربیات هشت سال جنگ است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه برجام برای ما هیچ دستاوردی نداشت، ادامه افزود: برجام یک قطعنامه‌ای است که می‌خواستند ما را محدود کنند اما نیروهای انقلابی و مدافعان حرم تا سواحل مدیترانه پیش رفته و ضربان قلب اسرائیل را به شماره انداختند و پایان عمرش را خواهد دید.

وی تاکید کرد: اکنون شرایط ما شرایط ممتازی در دنیا است به شرطی که مجلس انقلابی داشته باشیم و حداقل علیه حجاب لایحه‌ای صادر نکنند.

سردار فرجی تصریح کرد: شرایط کشور در دنیا بهترین شرایط است؛ این اتفاقاتی که در کشور می‌افتد به لحاظ بی‌تدبیری است که نمی‌توانند مدیریت کنند چراکه در زمان جنگ شرایط از این سخت‌تر بود اما کنترل شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده است، ابراز داشت: این انقلاب نه با موشک و نه با هواپیما از بین نمی‌رود و دشمنان با برخورد غلط هیچ کاری نمی‌توانند، بکنند؛ این تحریم‌ها از سال 59 آغاز شده و چیز جدیدی نیست و بیش از 95 درصد آن عملیات روانی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: استان همدان از جمله استان‌هایی است که دشمن روی آن بسیار کار می‌کند.

وی با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) عنوان کرد: در رزمایش 20 هزار نفری خواهران از مرتب‌ترین اعضا بودند و کاری که در 12 مهر ماه انجام شد، یک کار بزرگ و قدرتمندانه بود و مردم متوجه شدند که بسیجیان هستند و خیال آنها آسوده شد.

سردار فرجی در ادامه افزود: استان همدان استانی است که در هشت سال دفاع مقدس خود را نشان داده و در جبهه مقاومت دومین مرتبه را دارد و بیشتر هدایایی که به آنجا ارسال می‌شد از همدان بود.

وی با اشاره به نقش استان همدان در دوران دفاع مقدس ابراز داشت: ما استانی هستیم که در عملیات کربلای 5 یک هزار و پنج شهید دادیم که 90 درصد آن جوانان بودند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: یک زمانی فرزندان ما رفتند که پدر و مادرشان سرشان را بالا بگیرند و اکنون کسانی می‌روند که فرزندانشان سرشان را بالا بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات