خبرهای داغ:
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: موزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس علاوه بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، آینده پربرکتی را برای نظام اسلامی رقم می‌زند.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۸۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

موزه‌های دفاع مقدس برکات زیادی برای آینده نظام دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، نصرت الله لطفی با حضور در مجموعه کارگاهی پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان، از روند تکمیل آن بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از این مرکز، در جلسه‌ای با حضور احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اظهار کرد: خدمت در مسیر حفظ ارزش‌های نظام اسلامی باقیات الصالحات است و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی استان در تکمیل محتوای موزه و حفظ آثار و میراث شهدا سهیم و شریک باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه آثار و برکات چنین موزه‌های ارزشمندی را می‌توان در آینده نظام و انقلاب دید، افزود: دشمنان نظام اسلامی از هر راهی به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ دفاع مقدس هستند و به خیال خود می‌خواهند جوانان را از نظام دلسرد کنند و ساخت چنین موزه‌هایی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین بر آمادگی این مجموعه در راستای بهره برداری سریعتر از موزه و مباحث محتوایی و موزه آرایی آن تاکید کرد.

حسینی هم در این جلسه عنوان کرد: مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم فرصتی مناسب است برای راویان دفاع مقدس که خاطرات خود از آن دوران ارزشمند را در یک فضای مناسب روایت کنند.
ارسال نظرات