خبرهای داغ:
در نخستین حضور سرمربی جدید
الماس شهر قم به لطف پیروزی با ارزش هفته پنجم رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۹۰۶۹۴۸۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
الماس شهر قم صعود کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تیمی که امتیاز تیم سقوط کرده لیگ برتر یعنی هیات فوتبال قم را برای حضور در فصل ۹۸ – ۱۳۹۷ لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تحول گرفته، بعد از سه هفته به ناکامی‌های خود در رقابت با مدعیان صعود به لیگ برتر پایان داد.

این تیم الماس شهر قم است که کار آماده‌سازی خود را با مربی جوان فوتسال قم یعنی سیدوحید غیاثی آغاز کرد، اما قبل از شروع فصل، غیاثی به دلیل گلایه از مشکلات مالی از این تیم کناره‌گیری کرد و بهرام وفایی دیگر مربی جوان این رشته هدایت تیم را بر عهده گرفت.

اما تیم الماس شهر با هدایت وفایی در سه مسابقه خود نتایج مطلوبی کسب نکرد، به طوری که از سه مسابقه دو تساوی و یک باخت در کارنامه این تیم به ثبت رسید و نماینده قم دو بار در بازی‌های خانگی مقابل حریفان خود متوقف شد تا در انتهای جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

نماینده قم در هفته نخست استراحت کرد، در هفته دوم با هپلکس رضوی مشهد در خانه به تساوی سه بر سه رسید، در هفته سوم با سه گل مغلوب پاس ناجا شد و در هفته چهارم بار دیگر در خانه نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک مقابل تیم شهرداری ساوه به دست نیاورد.

این نتایج منجر به قعرنشینی الماس شهر قم در گروه نخست رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های ایران شد تا اینکه مسوولان تیم دست به کار شدند و خیلی زود بهرام وفایی را از سرمربیگری این تیم اخراج کرده و به دنبال توافق با سیدوحید غیاثی بار دیگر وی را به نیمکت خود بازگرداندند.

الماس‌ها در پنجمین هفته مسابقات این فصل دومین بازی خارج از خانه را در مقابل صدرای شیراز برگزار کرده و میزبان خود را با سه گل فرهاد فلامرزی با نتیجه سه بر دو شکست دادند، بردی که برای آن‌ها نخستین سه امتیاز فصل را به دنبال داشت و این تیم را از رده هشتم جدول ۹ تیمی گروه نخست تا مکان ششم بالا آورد.
ارسال نظرات