فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه:

در دفاع از دین و انقلاب نباید محافظ کارانه عمل کرد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در یادواره غواصان دریادل گردان ولیعصر (عج) و عملیات ۴،۵گفت : ۳۲سال از عملیات غرور آفرین کربلای۴ سپری شده است.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۰۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو روزهای جنگ را روزهایی به یاد ماندنی خطاب کرد و اظهار داشت: مینیاتور تمام عملیات های دفاع مقدس،عملیات کربلای ۵بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در شلمچه تصریح کرد: شبهای کربلای پنج شبهای قدراین انقلاب است و انس با این شبها شما را وارسته میکند سپاه کربلا را در شلمچه مشک کرد و هرکس آن را از یاد ببرد نامش از اردوگاه انقلاب خط می خورد و خواهش من از شما این است که این خاطره را زنده نگاه دارید.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ملت ایران در هجدهم فروردین۱۳۵۹تحریم شده است خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس با پوست ، خون و استخوان به استقبال تحریم رفتیم .

سردار اوصانلو  با اشاره به انجام کارجهادی که خستگی ناپذیر است ابراز کرد: شکل کار عبور از آب (اروند)و باتلاق در عملیات کربلای ۴با عملیات کربلای ۵متمایز بود.

وی رزمندگان دفاع مقدس را فرشتگان خداوند بر روی زمین برشمرد وعنوان کرد:  هیچ مراسم و سخنرانی ای برای بیان بزرگی و ایثار شهداء کفاف نمی کند، رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با نام صدیقه کبری (س) همه وجود خود را فدای اسلام کردند.

این مقام مسئول با توجه به اینکه ایثار و شهادت طلبی در اوج بود تصریح کرد: جنگ ما دفاع مقدس است .

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) گفت: در دفاع از دین و انقلاب نباید محافظ کارانه عمل کرد.

ارسال نظرات