مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مشارکت بیش از ۲ میلیارد تومانی زنجانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

خیران زنجانی در جشن عاطفه‌ها بیش از دو میلیارد تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت کردند که نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۰۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گزارشی از کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌های امسال ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: جشن عاطفه‌ها باهدف جمع‌آوری کمک‌های خیران به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از تیرماه سال جاری آغاز و در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریورماه با شعار «لبخند مهر، بسته به مهر شما» با برپایی هزار و ۴۶۹ پایگاه‌ها در میادین شهرها و مصلی های نماز جمعه استان ادامه یافت و در ۱۱ مهرماه سال جاری با حضور باشکوه دانش آموزان در مدارس استان به ایستگاه پایانی خود رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری دو میلیارد و ۵ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌ها نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد رشد داشته است که برای تهیه لوازم‌التحریر، کیف و کفش و پوشاک بیش از سه هزار و ۱۴۲ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قبل از بازگشایی مدارس در بین آن‌ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش‌وپرورش استان و سازمان دانش‌آموزی در روز ۱۱ مهرماه با عنوان شور عاطفه‌ها در مدارس استان برگزار شد افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله دوم نیز با مسئولیت مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: به لطف خداوند وهمت و مشارکت مردم شریف و نیک‌اندیش استان امسال همه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با کیف و کفش و لوازم‌التحریر مناسب راهی کلاس‌های درس شدند.

وی در پایان با قدردانی از مشارکت خیران، دانش آموزان و آحاد مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از فراهم شدن بسترهای الکترونیکی برای مشارکت خیران خبر داد و گفت: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و نرم‌افزارهای سکه و سنا کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان پرداخت کنند.

 

ارسال نظرات