هیئت کاراته استان لرستان از موسسه خیریه و سرای سالمندان صدیق باهدف گرامیداشت مقام و منزلت بزرگ‌سالان و به مناسبت هفته تربیت‌بدنی دیدن کرد.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۱۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هیئت کاراته استان لرستان از موسسه خیریه و سرای سالمندان صدیق باهدف گرامیداشت مقام و منزلت بزرگ‌سالان و به مناسبت هفته تربیت‌بدنی دیدن کرد.

در این بازدید سالمندان آسایشگاه صدیق خرم‌آباد با اهدای گل، کارت هدیه و هدایایی توسط بازدیدکنندگان هیئت کاراته استان لرستان موردتکریم قرار گرفتند.

این بازدید با حضور غلام قندی رئیس هیئت کاراته استان لرستان، هادی احمدی، مریم جعفری، علی ایمانی، نور اله سیف، سمیه نصیریان، مهین ولی منش، سحر بنی احمد، فرشته شهبازی، عاطفه جعفری، نسیم کیوان نیا، و جمعی از پیشکسوتان ورزش استان و با حضور مربیان موسسه خیریه و آسایشگاه سالمندان صدیق صورت گرفت.

با توجه به اینکه هیئت کاراته استان ازجمله هیئت‌های جوان، پرتلاش و تحصیل‌کرده در سطح کشوراست این دیدار می‌تواند جهت تأثیرگذاری بیشتر روی ورزشکاران در سنین مختلف و تأکید بر احترام به سالمندان در آموزش جوانان مؤثر باشد.

نظر‌گاه مشترک مربیان و پیشکسوتان حاضر در این برنامه احترام به مقام سالمندان، خدمت کردن به آنان، توسعه فرهنگ اخلاقی و ارزش‏گذاری به بزرگان که از توصیه‌های دین مبین اسلام است بود.

مریم جعفری رییس سبک‌های آزاد کاراته بانوان استان و نسیم کیوان نیا مسئول کمیته فرهنگی کاراته بانوان، اجرا و هماهنگی این برنامه فرهنگی باهدف تجلیل و تکریم از سالمندان و برقراری ارتباط و تعامل و احترام به مقام سالمندان را بر عهده داشتند.

سالمندان این آسایشگاه از خدمات پزشکی و توان‌بخشی برخوردار هستند. همچنین این آسایشگاه در محیطی مفرح تأسیس و در حال حاضر بیش از ۷۰ سالمند در آن به سر می‌برند.

در پایان این بازدید بر ادامه دادن این حرکت فرهنگی و ارزش‌گذاری و ارج نهادن به مقام بزرگ‌سالان تأکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات