خبرهای داغ:
به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا، در سالروز شهادت امام مجتبی(ع) گوشت گرم و لوازم التحریر بین نیازمندان محله جوادیه شاهرود توزیع گردید.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۲۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
جواد طالبی فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تسلیت ایام شهادت امام مجتبی(ع) با اشاره به کمک به نیازمندان محله جوادیه به همت خیرین بسیجی و نمازگزاران اظهار کرد: در گرامیداشت این ایام ۱۴ بسته گوشت دو کیلویی به ارزش قریب به ۲۰ میلیون ریال و ۱۴ بسته لوازم التحریر به ارزش بیش از ۱۰ میلیون ریال بین نیازمندان این محله توزبع شد.
وی افزود: از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از ۵۰ پک لوازم التحریر توسط خیرین بسیجی تهیه و به دانش آموزان نیازمند محله توزیع گردیده است.
فرمانده پایگاه امام مجتبی (ع) با اشاره به اهدا یک سرویس جهیزیه به نیازمندان این محله خاطر نشان کرد: تا هفته بسیج با کمک خیرین بسیجی یک سرویس جهیزیه برای یکی از نیازمندان محله تهیه و تحویل این زوج جوان خواهد شد.
وی یکی از رسالت های بسیج را خدمت به جامعه در عرصه های مختلف بیان کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود بسیج در تلاش برای کمک به قشر آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه است و در راستای همه بسیجیان تلاش مضاعفی را در خدمت رسانی به آحاد جامعه دارند و این تلاش ها در تحقق منویات رهبر انقلاب در خدمت رسانی به جامعه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها