خبرهای داغ:
حبیبی عنوان‌کرد: مردم باید در برگزاری اجلاسیه مشارکت فعال داشته باشند چرا که مردمی برگزار کردن این رویداد اثربخشی بیشتری خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۳۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در نشست ستاد هماهنگی اجلاسیه نماز استان قزوین بیان کرد: همه مدیران دستگاه های ذیربط تلاش کنند تا اجلاسیه نماز هرچه باشکوه تر برگزار شود.

وی گفت: نماز بالاترین تکلیف الهی است و با توجه به تلاش های دشمن برای ایجاد تشکیک بین جوانان در امور مذهبی، وظیفه مسوولان سنگین تر است.

دبیر اجلاسیه نماز استان قزوین اظهار کرد: کم کاری در امور مذهبی بویژه نماز خسارت های جبران ناپذیری را برای جامعه به همراه خواهد داشت و
مردم باید در برگزاری اجلاسیه مشارکت فعال داشته باشند چرا که مردمی برگزار کردن این رویداد اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

حبیبی عنوان کرد: بی نمازی آثار مخربی در جامعه اسلامی دارد که همه ما به آن واقف هستیم، و اگر برای ترویج نماز تلاش کنیم آثار مثبت آن از جمله کاهش آسیب های اجتماعی نمایان خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استاندار افزود: برای ترویج نماز راههای مختلغی وجود دارد که یکی از این راهها زبان هنر و در این راستا می توان با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از جمله تئاتر، سرود و عکاسی اثرگذاری مطلوبی در ایجاد فضای لازم جهت ترویج امر نماز خواهد داشت.

گفتنی است اجلاسیه نماز هفته دوم آذر ماه امسال در قزوین برگزار می شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها