خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به حادثه تروریستی میرجاوه و ربوده شدن مرزبانان، آن را انحراف افکار عمومی از جنایات استکبار در یمن عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۳۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

حادثه میرجاوه انحراف افکار عمومی از جنایات استکبار در یمن/ حل مشکلات مردم نیازمند کار جهادی/ نخبگان در جنگ اقتصادی احساس مسئولیت کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: حادثه میرجاوه ادامه حرکت تروریستی اهواز و بدست آمریکا و ایادی آن جهت ناامن کردن ایران است.

وی اضافه کرد: تطمیع عوامل نفوذی در میرجاوه توسط دشمن، هدفی جز انحراف افکار عمومی از جنایات خودشان در یمن و قتل خاشفچی و همچنین شکست های سیاسی در  عراق ندارند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: قتل خاشفچی بدست حکام سعودی، پرده از چهره واقعی این خاندان در حمایت از تروریست های منطقه برداشت و مدعیان مبارزه با تروریسم را به دنیا معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، اظهارداشت: مشکلات اقتصادی، بر اقشار کم درآمد فشار زیادی وارد می کند و نیاز به تصمیم گیری های بزرگ و کار جهادی از سوی دولتمردان دارد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: دولت هر چه سریع تر تکلیف چند وزارتخانه را مشخص کند و با معرفی افراد مورد وثوق نظام به مجلس، به حل مشکلات سرعت بخشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دیدار نخبگان با رهبر فرزانه انقلاب، خاطرنشان کرد: نباید از مسئولیت نخبگان در برابر مردم غفلت کرد و در کنار تخصص، باید به امر تعهد نیز دقت کرد.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: نخبگان باید نسبت به جنگ تحمیلی اقتصادی، سیاسی و امنیتی علیه کشور احساس مسئولیت کرده و زیر پرچم عدالتخواهی، ستم ستیزی، استقلال و هویت ملی قرار گیرند.

امام جمعه تبریز همچنین در ادامه سلسله مباحث خانواده و اهمیت تربیت اولاد و همچنین ویژگی پدران موثر در خانواده گفت: صحبت صمیمی و گفتگو درباره علایق، سلایق، احساسات و تمایلات فرزندان از ویژگی های پدران موثر در خانواده است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه صحبت صمیمی با اولاد موانع رشد آن ها را از بین می برد، افزود: در کنار مسائل تربیتی پدران باید به صورت جامع در جریان امور تحصیلی و آموزشی فرزندان خود قرار گیرند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه احترام به همدیگر در بین اعضای خانواده از آموزه های دینی ماست بیان کرد: پدران باید با تکریم اعضای خانواده خصوصا اولاد،  شریک همه امورات فرزندان خود باشد.

وی انتخاب نام نیک به فرزندان، تربیت صحیح و فراهم کردن زمینه ازدواج فرزندان را از عمده وظایف پدران در خانواده عنوان کرد.

حادثه میرجاوه انحراف افکار عمومی از جنایات استکبار در یمن/ حل مشکلات مردم نیازمند کار جهادی/ نخبگان در جنگ اقتصادی احساس مسئولیت کنند

تجلیل از حافظان کل قرآن کریم، نخبگان و ... در بین الصلاتین نمازجمعه از برنامه ثابت امام جمعه تبریز است که امروز از آقایان محمدرضا جوادی و میلاد وجدی به عنوان حافظان کل قرآن با حضور استاندار آذربایجانشرقی و خانواده شهدا تجلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها