خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان قزوين براي خدمات رسانی به اعزام زائرين اربعين حسينی (ع)

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ازآمادگی210 دستگاه ناوگان اتوبوس و 174 دستگاه مینی بوس حمل و نقل عمومی مسافربری استان قزوین جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۳۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، احمدرضا فقیهی با اعلام این خبر در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت زائران اربعین حسینی (ع) گفت : تمهیدات و برنامه ريزي لازم با هماهنگی ستاد برنامه ریزی اربعین حسینی(ع) استان برای تامين ناوگان مورد نياز زائران عزیز استان قزوین و زائران عبوری بعمل آمده است وكليه محورهاي مواصلاتي و ناوگان حمل و نقل عمومي مسافربري استان با تمام توان آماده خدمات رساني واعزام زائرين اربعين حسيني(ع) است. و مهمترين اولویت ما اعزام زائران کربلای معلی درسال جاري ارتقاء ایمنی در سفر وارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تكريم زائران اربعين حسيني(ع) است.
وی تصریح کرد: 30 مجتمع خدماتي- رفاهي بین راهی و همچنین 9 اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستانهای تابعه و 24 راهدارخانه استان مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای سفر زائران به‌کار خواهند گرفت.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود : سامانه پیامکی 3000143 مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون های ماده 12 و 11 رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.
فقیهی در خاتمه با آرزوي توفيق برای زائران عزیز واحترام به قوانين و مقررات گفت: خواستار تعامل تمامي دستگاهها خصوصا پليس راه محترم استان درمحورهای مواصلاتی و جدیت و دقت مدیران و متصديان شرکت هاي حمل و نقل مسافربري استان در رعايت نکات ایمنی ناوگان حمل و نقل قبل از سفر وکنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ايمني ناوگان مسافربري اعم از زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی، سیستم سرمایش و گرمایش و... هستيم.
این جلسه با حضور دستگاههای مرتبط، معاونین حمل و نقل و فنی و نظارت اداره كل راهداري وحمل و نقل جاده اي استان قزوين، روسای ادارات شهرستانهای تابعه،اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، اداره کل گمرک، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی، امداد خودرو و جرثقیل سنگین، روساي تشکل های صنفي حمل و نقل کالا و مسافرو مجتمع های خدماتی- رفاهی قزوين در سالن جلسات اين اداره كل برگزار شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها