نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید موقعیت دشمن خود را به خوبی بشناسیم و ریشه‌های عداوت را شناسایی کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۴۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار کریمی قدوسی در جلسه سیاسی در جمع پایوران لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر  با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر به روش حکومت حضرت امیر المومنین علی (ع) بیان داشت: حضرت علی (ع) در آن دوره پنج ساله حکومت دوران بسیار سختی را سپری کرد بطوریکه اوج ستم به آن حضرت در آن دوران بود.
 
وی افزود: صبر و بردباری مقام معظم رهبری نسبت به عملکرد برخی مسئولان نیز نشات گرفته از سیرت حضرت علی (ع) است.
 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با توجه به فرمایش حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه فرمودند «من صبر می‌کنم و تنها علت آن حفظ وحدت بین مردم است» ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با رعایت این  فرمایش امام راحل نسبت به اتفاقات فعلی و رفتار‌ها صبور هستند.
 
وی اضافه کرد: حکومت حضرت علی (ع) از جانب خدا بوده و این مسئله موجب برانگیختن حسادت نسبت به آن حضرت بوده که شباهت بسیاری با وضعیت مقام معظم رهبری در این روز‌ها دارد.

کریمی قدوسی در پایان گفت: ما باید موقعیت دشمن خود را به خوبی بشناسیم و ریشه‌های عداوت را شناسایی کنیم و همچنین در مطالعه نهج البلاغه پیگیر و آن را با جدیت دنبال کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها