خبرهای داغ:
امام جمعه کلاله گفت: برخی با نام ولایت فقیه به میدان انتخابات می آیند و در ادامه و رسیدن به اهداف، پشت به ولایت می کنند.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۷۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: متاسفانه با یک تحریک دشمن، برخی با احتکار دست به خود تحریمی زدند و عملا با این اقدام به دشمن کمک کردند.

وی افزود: برخی وقتی کاندیدا می شوند دم از ولایت فقیه می زنند و پس از آن که به اهداف خود می رسند، پشت به ولایت می کنند؛ اینها منافقان دو چهره هستند و باید متذکر شویم که این اقدامات ولایت مداری نیست بلکه خیانت است.

کشیری گفت: اربعین یک همایش بین المللی است و می طلبد کسانی که توانایی شرکت را دارند، در جهت ایجاد هراس در دشمن در این همایش بزرگ شرکت کنند.

امام جمعه کلاله با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: سند ۲۰۳۰ نوشته و توطئه بهاییت انگیلسی در راستای کمرنگ کردن اسلام بود که با اقدام هوشمندانه رهبری دشمن ناکام ماند.

وی با ننگ دانستن اقدام اخیر در عرصه ورزش، گفت: چرا باید یک زن با لباس مردانه یک بازی را داوری کند؟ این ننگ است که چنین اقدامانی در کشور اسلامی انجام می گیرد.

کشیری تصریح کرد: عربستان و سعودی ها سردمدار داعش در سوریه بودند و اینکه آنها برای صلح در سوریه کمک های مالی می کنند، ادعایی مزحک است چرا که سعودها هم اکنون با عقد قرارداد تسلیحاتی با آمریکا، بمب هایی بر سرم مردم یمنی می ریزند که خود از ماهیت آن بی خبر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها