سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت از ناحیه روح الله یزد:
سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت از ناحیه روح الله یزد از اجرای این گروه سرود در مراسم یادواره شهدای حوزه والعادیات خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۷۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ ابوالفضل کرمانی نسب در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:مقام معظم رهبری در مورد هنر می‌فرمایند: «شک نباید کرد که انقلاب به هنر نیازمند است وهنر انقلاب از آنجا که باید حامل مفاهیمی نو وقهراً نا آشنا باشد، واز آنجا که باید با همه معارضه‌ها وخصومت‌ها یی که هیچ انقلابی از آن مصون نیست، در گیر شود و ازآنجا که باید معارف نوین را در ذهن‌ها راسخ وماندگار سازد، ناگزیر باید هنری ممتاز وفاخر وپیشرو باشد».
وی افزود: گروه سرود عاشقان ولایت یزد این افتخار را دارد که سعی نموده تا مصداق همین فرمایشات مقام معظم رهبری باشد و افتخار ما این است که سرباز ولایت هستیم.
وی همچنین اذعان کرد:ما همچنین علاوه بر کار فرهنگی سرود؛ کلاس‌های متنوعی برای اعضای این گروه سرود برگزار می‌کنیم. توجه به مسائل علمی و اعتقادی هنرجویان از اولویت‌های این گروه سرود است و ان شاء الله و به حول و قوه الهی بتوانیم یکی از مصادیق فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری باشیم گامی هر چند کوچک در جهت اصلاح فرهنگ جامعه برداریم. چرا که آنچه که امروز برای جامعه ما نیاز است به فرموده مقام معظم رهبری کار تأثیرگذار فرهنگی است.
ارسال نظرات