حجت الاسلام ، کریمی تبار گفت: مسئولین با تلاش خود به توسعه فرودگاه بین المللی و ایجاد خط راه آهن به کنگره عظیم اربعین و زیرساخت ها کمک کنند
کد خبر: ۹۰۶۹۶۲۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلی شهر ایلام اظهار داشت: مسئولین بایستی موانع خدمت رسانی مردم را برطرف و همچون کشور عراق این حرکت را به مردم واگذار کنند.

وی گفت: صداوسیمای استان این راهپیمایی عظیم را لحظه ای منعکس کند و این مرز را که روزی تهدید بود و اکنون توفیق خدمت و فرصت را به خوبی به جهانیان نشان دهند.

امام جمعه ایلام افزود: مسئولین با تلاش خود به توسعه فرودگاه بین المللی و ایجاد خط راه آهن به کنگره عظیم اربعین و زیرساخت ها کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان از مردم و نهاد ها خواست تا خرید خود را در این ایام از فروشگاه های استان تهیه کنند.

کریمی تبار تأکید کرد: در این ایام به هیچ وجه از این حرکت با ارزش نباید سواستفاده شود و نگذاریم برخی سودجویان نسبت به افزایش قیمت ها اقدام کنند.

وی بیان کرد: در سالهای اخیر موکب های مردمی و هیئت های مذهبی در میزبانی از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه ایلام با تقدیر از مردم استان در ایام اربعین گفت: مردم شهرستان مهران در استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی پای کاری هستند و از تمام تلاشی که برای پذیرایی از زائران بکار گرفته شده تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: خوشبختانه امسال زیر ساخت های خوبی در استان برای استقبال و پذیرایی از زائران فراهم شده است.

 

ارسال نظرات