نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان؛

تصویب قانونی که باعث ذلت مردم شود خیانت به شهدا است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: تصویب قانونی که باعث ذلت مردم شود خیانت به شهدا، انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۳۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر امروز در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان رشت اظهار داشت: قطعاً این مراسم پیام بسیار والایی برای خیلی از کسانی که مدعی‌اند نسل جدید نظام اسلامی با شهدا فاصله گرفته‌اند خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به شخصیت شهدای والامقام گفت: شهدای ما قهرمانانی بودند که قبل از آن که قهرمان جسمشان باشند قهرمان روحشان بودند؛ شهدایی که در مقابل هوای نفسشان ایستادند و قدرت بر نفس پیدا کردند تا به مقام ایثار و شهادت دست پیدا کردند.

وی گفت: امام علی(ع) می فرمایند "شجاعترین مردم کسی است که با هوای نفسش مقابله می‌کند، او اشجع الناس است لذا رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در میانشان نوجوانان، جوانان، پدران، ورزشکاران بودند قبل از حضور در برابر دشمن اصل را در مبارزه با نفس خودشان قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جمله‌ای از آیت الله بهجت فومنی(ره) تاکید کرد: حضرت آیت الله بهجت فومنی(ره) در وصف یکی از شهدا می‌فرماید "یکی از نهرهای بهشت از زیر قبر این شهید بزرگوار عبور می کند"؛ شهدای ما علاوه بر اینکه پهلوان بودند قهرمان نیز بودند.

تسخیری افزود: اینکه چگونه کسی می‌تواند با 26 سال سن به این مقام دست پیدا کند را از مادر شهید جویا شدند و مادرش گفت "فرزندم چهار کار را هیچ‌وقت ترک نکرد، نماز شبش هرگز ترک نشد، غسل روز جمعه‌اش را فراموش نمی‌کرد و زیارت عاشورا و ذکر 100 صلوات وی نیز هرگز ترک نشد.

وی افزود: قهرمانان اصلی ما کسانی هستند که همه وجودشان را در طبق اخلاص بگذارند و بگویند خدایا یک جان ناقابل بیشتر ندارم و آن را هم تقدیم تو می‌کنم مانند شهید املاکی که ماسک صورت خود را به رزمنده دیگر می‌دهد و مقام معظم رهبری او را به‌عنوان قهرمان معرفی می‌کنند.

تسخیری در رابطه با خدمت به خلق خدا اظهار داشت: قهرمان هرگز چپاولگر مال بیت المال نمی‌شود، او خادم جامعه است، قهرمان بر قدرت تکیه نمی‌زند و به ملت خیانت نمی‌کند؛ قهرمان واقعی کسی است که ارباب رجوعش را تکریم می‌کند.

وی گفت: هر کسی که امروز در یک پست آزمایشی قرار گرفته است باید بداند که اگر قانونی را که تصویب می‌کند باعث ذلت مردم شود باید نسبت به خون شهدای بزرگوارمان پاسخ بدهد و اگر توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب نداشته باشند این خیانت به شهدا، انقلاب و نظام است.

نماینده ولی فقیه سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه شهدای ما تسلیم زورگویی‌های دشمن نشدند خاطرنشان کرد: اینها کسانی بودند که گفتند خدایا ما را پاک کن و بعد خاک کن.

انتهای پیام/م

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار