نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جامعه برای پیشرفت نیازمند الگوی ایرانی اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۳۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر، بیان کرد: باید سند پیشرفت ایران اسلامی تا ۵۰ سال آینده نوشته و به عنوان یک سند بالا دستی بوده با تدابیر لازم تنظیم شود.

وی تصریح کرد: دشمنان به سرکردگی امریکا و صهیونیسم از طریق رسانه‌های خود در جهان به دنبال تصویرسازی غلط از ایران هستند، آنان انقلاب اسلامی ایران را که آمده دین مداری، پیشرفت، صلح و کرامت انسانی را به جهان عرضه کند، چنان نشان می‌دهند که به دنبال اهداف غیر انسانی است و از طرفی خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کنند، اما مانند همیشه شکست خواهند خورد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: اگر رهبر معظم انقلاب به درخواست مکرر دیگران اجازه دادند برجام به تصویب برسد، به منظور مشخص شدن ماهیت چنین کشور‌هایی بود و اکنون همه متوجه شدند غرب قابل اعتماد نیست و باید به سمت کشورهایی، چون ایران که به دنبال حفظ حقوق خود و دیگران است، بروند.

آیت الله صفایی بوشهری سپس با بیان اینکه باید در زمینه تورم و اشتغال برنامه ریزی لازم صورت گیرد، از مسوولان خواست مشکلات معیشت مردم را برطرف کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر به موضوع قتل روزنامه‌نگار منتقد آل سعود اشاره کرد و گفت: بار دیگر برگ ننگینی از جنایات آل سعود ورق خورد و خبرنگاری که مخالف آن‌ها بود در سفارت عربستان در ترکیه به قتل رسید؛ البته پیش از این‌ها مشخص شده بود که شروع حکومت آل سعود از اساس با جنایت بوده است و اگر جلو آل سعود گرفته نشود از این هم بدتر می‌شود و هیچ اثری از اسلام باقی نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات