استاندار سیستان و بلوچستان:

کار برای امام حسین جذابیت دارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تکریم زائران غیر ایرانی و خدمت برای امام حسین(ع) جذابیت دارد .
کد خبر: ۹۰۶۹۶۴۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

روند ارائه خدمت خادمین به زوار پاکستانی در زاهدان گفت: خادمین افتخاری به صورت خودجوش ودر هر ساعت از شبانه روز در حال تکریم از زوار حسینی هستند که این فعالیت بسیار مطلوب و باز خورد مثبتی رت به دنبال داشته و دارد.

 

وی به حضور و فعالیت مثمر ثمر دستگاههای اداری در بین خادمین اشاره و بیان کرد: ارگانها و ادارات بنا بر توان مالی و ظرفیت نهادهای خود بیش از آنچه که انتظار می رفت پای کار بوده و از هیچ تلاشی جهت ارائه خدمات بهتر به پاکستانی ها فرو گذار نکرده اند.

محبی نیا افزود: خدماتی که در زائر سرا به جهت تکریم زوار پاکستانی توسط خدام حسینی ارائه می شود جای تقدیر دارد و این خدمات بیانگر آن است که مردم استان شیعه و سنی عشق و علاقه ای بسیار به اهل بیت(ع) دارند و در جهت ارائه خدمات مطلوب گامهای مثبتی را برداشته اند.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از بخشهای مختلف زائر سرا ادامه داد: هنوزکم بودهایی در این مکان در بحث اسکان، ارزاق، وسایل گرمایشی وجود دارد که به منظور تکریم و رسیدگی بیشتر به زوار حسینی باید مشکلات را آسیب شناسی کرد و با رصد و بررسی مشکلات زائر سرا در راستای حل آنها بر اساس الویت با استانداری مکاتبه تا مشکلات حل  و فصل گرددو خدمات شایسته و بهتری به این افراد ارائه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار