نفرآباد شهرری قدیمی ترین محله تهران ساماندهی می شود

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از بازنگری طرح توسعه پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و تهیه طرح موضعی ساماندهی محله نفرآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۴۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: برای تعیین تکلیف طرح 20 ساله توسعه پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، طرح مطالعاتی بازنگری آن انجام و فاز مطالعاتی طرح موضعی پروژه ساماندهی محله نفرآباد آغاز شده است.

افشار با اشاره به اینکه نفرآباد به عنوان محله مجاور حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قدیمی ترین محله تهران به شمار می آید، افزود: رسیدگی به مجاوران حرم از اولویت های مدیریت شهری است که به همین منظور پروژه ساماندهی محله نفرآباد در دستور کار قرار گرفت تا علاوه بر ارزش افزوده ساکنان پیرامون حرم، بافت قدیمی این محله نیز حفظ شود.

وی ادامه داد: در طرح توسعه پیرامون حرم که بیش از 20 سال به طول انجامیده است تمامی املاک معارض با طرح بود که با بازنگری انجام شده، بخش های باقیمانده املاک حفظ می شود و با اتمام فاز مطالعاتی، ساخت و ساز برای مالکان امکان پذیر خواهد شد.

افشار رفع مشکل مالکان محله نفرآباد را از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری منطقه برشمرد و افزود: محدوده مورد مطالعه 14 هکتار مساحت دارد که طرح موضعی آن با لحاظ بافت مسکونی، تجاری و خدماتی تا پایان سال نهایی می شود.

شهردار منطقه 20 افزود: با استفاده از پتانسیل های شهرری و مشارکت بخش خصوص در کوتاهترین زمان، مشکلات شهری را مرتفع می کنیم تا رضایت شهروندان بیش از پیش افزایش یابد.

ارسال نظرات