امام‌جمعه بروجرد با اشاره به این‌که اربعین نمایش قدرت شیعه در جهان است افزود: 20 میلیون شیعه بدون هماهنگی قبلی حرکتی بزرگ را در اربعین آغاز می‌کنند که به جهانیان نشان دهند الگوی آن‌ها امام حسین (ع) است که با ظلم و ستم مبارزه کرد و در این راه به شهادت رسید و پیاده‌روی اربعین مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۵۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام‌جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: با توطئه دشمنان تعداد 14 نفر از بسیجیان توسط گروهک‌های تروریستی ربوده شدند که این اقدام نشانه‌ای از بزدلی گروهک‌های تروریستی است و مسئولان باید هوشیار باشند تا دشمنان نتواند این‌چنین اقداماتی را انجام دهند.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انتقامی فراموش‌نشدنی از آن‌ها خواهند گرفت و امیدواریم این افراد به‌زودی آزادشده و به آغوش میهن بازگردند.

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: حرکت‌های خوبی در کشور برای ساماندهی اوضاع اقتصادی شروع‌شده و مهم‌ترین امتیاز این است که با 15 کشور منطقه همسایه هستیم و می‌توانیم با ارتباط با این کشورها اوضاع اقتصادی را سامان دهیم و از تولیدکنندگان حمایت کنیم.

وی عنوان کرد: ما از دولت تقاضا داریم حالا که وضع مالی دولت بهتر شده به کمک تولیدکنندگان بشتابد چراکه راه نجات اقتصادی کشور حمایت از کالای داخلی است و باید از ورود کالاهای قاچاق به کشور جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار داشت: مجلس با هفت شرط FATF را تصویب کرد اما آمریکا و دیگر همدستانش هیچ شرطی را نمی‌پذیرند و آن‌ها به هر شکل و شیوه‌ای که دوست دارند اقدام می‌کنند و دیدیم که بدون هیچ تعهدی از برجام خارج شدند و این تجربه‌ای بود که نمایندگان از آن درس نگرفتند.

وی بیان کرد: FATF هر تشکلی را که سلاح به دست دارد تروریست می‌دانند، حزب اله لبنان که در پرونده کاری خود هیچ اقدام تروریستی را ندارد را در لیست تروریست‌ها قراردادند ولی منافقین را که 17 هزار نفر از هم‌وطنان را به شهادت رساندند از لیست تروریست‌ها خارج می‌کنند و با این کارنامه سیاه آن‌ها چگونه می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

به گفته وی نمایندگان مجلس نباید به هر خائن و نفوذی اجازه ندهند که از تریبون مجلس شورای اسلامی ایران به‌نظام و انقلاب تهمت بزنند، صحبت‌های اخیر یکی از نمایندگان در مجلس تهمتی بزرگ به‌نظام و انقلاب بود و صدای اسرائیل و آمریکا را فریاد زد.

وی با اشاره به این‌که اربعین نمایش قدرت شیعه در جهان است افزود: 20 میلیون شیعه بدون هماهنگی قبلی حرکتی بزرگ را در اربعین آغاز می‌کنند که به جهانیان نشان دهند الگوی آن‌ها امام حسین (ع) است که با ظلم و ستم مبارزه کرد و در این راه به شهادت رسید و پیاده‌روی اربعین مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

وی با اشاره سالروز شهادت شهید مصطفی خمینی فرزند امام (ره) گفت: دشمنان خیال می‌کردند اگر فرزند برومند امام (ره) را به شهادت برسانند امام (ره) از حرکت خود پشیمان می‌شود اما شهادت حاج‌آقا مصطفی خمینی منشأ حرکت بزرگ مردم ایران در نابودی رژیم طاغوت بود و طلیعه انقلاب با شهادت حاج‌آقا مصطفی آغاز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات