مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان و همسرانکارکنان سپاه با همت مرکز فرهنگی خانواده در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۷۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن، ویژه خانواده‌های سپاه با همت مرکز فرهنگی خانواده در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن، مسئول مرکز فرهنگی خانواده در سپاه سلمان استان و سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: این مسابقات که برگرفته از کتاب تدبر در قرآن و عترت و در دو سطح یک و دو بر گزار شده است.
 
وی افزود: سطح یک در مقاطع تحصیلی دیپلم به پایین و سطح دو در مقاطع تحصیلی دیپلم به بالا انجام شده که مرحله مقدماتی با شرکت هزار نفر از همسران و فرزندان کارکنان سپاه استان در سطح استان برگزار و مرحله نیمه نهایی با شرکت بیش از ۷۰۰ نفر اجرا که در این مرحله ۳ نفر به عنوان نفرات برتر و برگزیده به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
 
بدیع روشن هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی با روایات و آیات قرآنی عنوان و خاطر نشان کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات در دی ماه سال جاری در مشهد مقدس اجرا خواهد شد.
 
ارسال نظرات