فرماندار شهرستان بویراحمد در نخستین جلسهاختصاص ۳۰ درصد اعتبار دستگاه‌های اجرایی به بازآفرینی شهری ستاد بازآفرینی شهری این شهرستان گفت :طرح ستاد باز آفرینی شهری در بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیره رسمی این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۸۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
کناری افزود: ۲۲ دستگاه اجرایی عضو این ستاد هستند که موظفند بر اساس بند الف. ماده ۵۹ قانون برنامه ششم توسعه ۳۰ درصد از اعتبارات خود را در بافت‌های فرسوده و سکونت گاه‌های ... رسمی برای توسعه سرانه‌های بهداشتی، آموزشی، رفاهی، فرهنگی و زیرساختی اختصاص دهند.
وی گفت:: ۱۲ محله و منطقه در شهر یاسوج و حومه این شهر از جمله معصوم آباد، محمود آباد، زیرتل، تل زالی، دولت آباد، بنسنجان، بازار مرکز شهر، مهریان، بلهزار، شرف آباد، اکبر آباد و نجف آباد به عنوان بافت فرسوده و سکونت گاه‌های ... رسمی معرفی شده اند.
کناری از اختصاص ۴۲ میلیارد ریال از محل ستاد بازآفرینی شهری به شهر یاسوج برای تامین قیر رایگان برای توسعه و آسفالت معابر در بافت‌های فرسوده و سکونت گاه‌های ... رسمی خبر داد و گفت:: بر اساس قانون ستاد بازآفرینی شهری دستگاه‌های اجرایی که در مناطق بافت‌های فرسوده و سکونت گاه‌های ... رسمی دارای زمین هستند این زمین‌ها را برای توسعه سرانه آموزشی، بهداشتی، درمانی و دیگر خدمات عمومی در اختیار این ستاد قرار دهند.
فرماندار شهرستان بویراحمد از تکمیل واحد‌های نیمه تمام مسکن مهر یاسوج و تحویل آن‌ها به مالکان این واحد‌ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت:: طرح مسکن امید با ساختار جدید جایگزین مسکن مهر شده و در صورت تامین زمین در بافت‌های فرسوده این طرح نیز اجرا می‌شود.
کناری گفت: در شهر یاسوج ۶۵ هزار حاشیه نشین وجود دارد که این افراد از برخی سرانه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی برخودار نیستند که با اجرای این طرح در این مناطق ضمن جلوگیری از حاشیه نشینی این مناطق ساماندهی می‌شود.
ارسال نظرات