خبرهای داغ:
در بخش «مدرسه، خانه دوم»؛

عکاس اهری رتبه دوم جشنواره سراسری عکس «رشد» شد

پرویز گلی زاده عضو هیات مدیره انجمن هنر عکاسی و از عکاسان هنرمند شهرستان اهر، مقام دوم جشنواره سراسری عکس رشد در بخش «مدرسه، خانه دوم» را ازآن خود کرد.
کد خبر: ۹۰۶۹۷۳۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پرویز گلی‌زاده عکاس هنرمند اهری پیش از این نیز در جشنواره های مختلف عکاسی در سطح ملی و بین‌المللی خوش درخشیده است .

 دهمین دوره‌ جشنواره «عکس رشد» با هدف ایجاد و تقویت ارتباط عکاسان با مجلات رشد و جلب نظر آن‌ها به مسائل آموزش و پرورش، شناسایی عکاسان و حمایت از آن‌ها، ارتقای سطح عکاسی در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان و بازبینی کاستی‌ها و نقاط قوت آموزش و پرورش برگزار شده است.

این جشنواره در گروه سنی بزرگسال و رده سنی دانش‌آموزی با موضوع‌های مدرسه، خانه دوم ، برنامه‌های جنبی مدارس، بخش ویژه، شعار سال و پرسش مهر سال از ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷ تا مهرماه ۱۳۹۷ از طریق دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی برگزار شد.

جشنواره‌ عکس رشد از سال ۱۳۸۲ با نام «مسابقه‌ عکس» آغاز به کار کرد. برپایی این جشنواره یکی از فعالیت‌های زیر مجموعه‌ منابع تصویری است و هر دو سال یک‌بار با فراخوان عمومی سراسری از طریق مجلات رشد و دیگر روش‌های اطلاع رسانی و تبلیغی نسبت به برگزاری جشنواره اقدام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها