معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماتدار اشکذر مطرح کرد:
ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اشکذر در روز گذشته به ریاست «شیبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور اعضای شورا در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۹۰۶۹۷۴۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، ششمین جلسه شورای  هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  شهرستان اشکذر در روز گذشته  به ریاست «شیبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار  و با حضور اعضای  شورا در محل فرمانداری این شهرستان  تشکیل جلسه داد.
 
معاون سیاسی فرماندار در این نشست با اشاره به اینکه پدیده مواد مخدر در جامعه بویژه در میان جوانان یکی ار مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه محسوب می‌شود اظهار داشت: برای مقابله با آسیب‌های مواد مخدر، باید با یک رویکرد اجتماعی به این امر نگاه کنیم و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی سطح تقاضا را در جامعه پائین بیاوریم تا به طبع آن سطح عرضه مواد مخدر نیز کاهش پیدا کند
 
محمد شیبانی به راه‌های پیشگیری از مواد مخدر اشاره کره کرد و گفت:: می‌بایست پیشگیری را از همان خانواده و آموزش وپرورش شروع کرد که در این راستا با برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدارس با موضوع پیشگیری این امر محقق می‌شود.
 
معاون فرماندار  با بیان اینکه نا امیدی و خمودگی در امتداد هم هستند خاطر نشان کرد: هرچه امید به اینده زیاد شود خمودگی کم و نشاط زیاد می‌شود که در این صورت اعتیاد جوانان هم کاهش می‌یابد که این امرباعث می‌شود جوانان کمتر به سراغ مواد مخدر بروند.
 
شیبانی در پایان جلسه  از مسولین مرتبط  خواست تا ساختمان‌های قدیمی و مخروبه و خالی از سکنه در  سطح شهر که محلی برای تجمع افراد معتاد و بزهکار شده  را شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به ساماندهی ان اقدام شود.
 
ارسال نظرات