خبرهای داغ:
رئیس ستاد مردمی اربعین اظهار کرد: تمامی موکب های استان قزوین اعم از موکب خادمان شهدای حسینی، خادمان المهدی و موکب امامزاده زبیده خاتون نیز در روزهای آتی منتهی به محل های مورد نظر در عراق و مسیر نجف تا کربلا اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۷۹۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

سعید خورشیدی، رئیس ستاد مردمی اربعین استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخصوص اعزام موکب و خادمان این ستاد به شهرهای عراق جهت استقرار موکب ها درمسیرهای پیاده روی ابراز داشت: اولین اعزام موکب های استان قزوین روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته مصادف با اول ماه صفر و نوزدهم مهرماه به سمت نجف حرکت کردند و هم اکنون در محل های برنامه ریزی شده مستقر و درحال فراهم سازی سایر مقدمات می‎باشند.
وی ادامه داد: موکب پزشکی بسیج دانشجویی که محل استقرار آن مسیر بین نجف تا کربلا می‎باشد دیروز و امروز معادل بیست چهارم و بیست پنجم مهرماه اعزام شده و سایر آنها نیز درحال اعزام هستند.
این مسئول تبیین کرد: تمامی موکب های استان قزوین اعم از موکب خادمان شهدای حسینی، خادمان المهدی و موکب امامزاده زبیده خاتون نیز در روزهای آتی منتهی به پایان این هفته به محل های مورد نظر اعزام خواهند شد.
خورشیدی همچنین اعلام داشت: به علت اینکه اغلب زائران در کاظمین استقرار ندارند و صرفا جهت زیارت کوتاه مراجعه می‎کنند، موکبی برای این محل در نظر گرفته نشده و استقراری در این محل ندارد
وی در بخش پایانی ضمن اشاره به تهیه مدارک کامل برای سفر با عنوان توصیه ای برای زائران اربعینی خاطرنشان کرد: زائران گرامی جهت برقراری نظم و قانون حتما با ویزا به مرزهای کشور مراجعه کرده و ارز عراقی حتما تهیه فرمایند.
خورشیدی همچنین افزود: زائران جهت مدیریت برای کاهش هزینه ها مدت زمان سفرخود را کنترل کرده و درصورت امکان کوتاه کنند.
1006/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها