شورای نگهبان درموضوع FATF حفظ اقتدار نظام اسلامی را در نظر بگیرند/ مطالبات بسیج دانشجویی بابلسر از مسئولات نظام اسلامی

سرهنگ پاسدار سید مصطفی موسوی نژاد افزود: امروز جمع کثیری از دانشجویان بسیجی استان مازندران با امضای طوماری از شورای نگهبان خواستند تا نسبت به موضوع FATF تصمیم صحیح ای ، با هدف حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کنند.
کد خبر: ۹۰۶۹۸۴۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نشست مطالبه‌گری دانشجویان بسیجی مازندران با حضور دانشجویان و دو نماینده مجلس در سینما شقایق بابلسر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر گفت : این نشست مطالبه‌گری به میربانی بسیج دانشجویی استان مازندران و با حضور بیش از ۶۰۰ دانشجوی بسیجی این استان و دو نماینده مجلس از حوزه انتخابیه بابلسر- فریدونکنار و قائمشهر برگزارشد و دانشجویان سوالات و مطالبات خود را مطرح کردند و نمایندگان نیز پاسخ دادند.

وی افزود : این نشست با عنوان به وقت مردم و با محوریت FATF و بررسی مشکلات معیشتی ، امروز با حضور سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکوه و ولی الله نانواکناری نماینده بابلسر و فریدون‌کنار در سینما شقایق شهرستان بابلسر برگزار شد .

سرهنگ سید مصطفی موسوی نژاد افزود: امروز جمع کثیری از دانشجویان بسیجی استان مازندران با امضای طوماری از شورای نگهبان خواستند تا نسبت به موضوع FATF تصمیمی صحیح ای ، با هدف حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کنند.
فرمانده سپاه ناحیه بابلسر با بیان اینکه دانشجویان بسیجی نقش مهمی در افزایش بصیرت جامعه در برابر ترفندهای دشمنان دارند اشاره کرد و گفت : دانشجویان و از جمله دانشجویان بسیجی و فعالان تشکل های دانشجویی باید ابعاد مختلف ترفندهای دشمنان را به خوبی بشناسند و با درک درست از ابعاد این توطئه ها ، بصیرت عمومی جامعه در مقابل آنها را افزایش دهند.

در بخش‌هایی از این مراسم و به نشانه اعتراض به حضور نیافتن برخی نمایندگان و دیگر مسئولینی که از قبل به این مراسم دعوت شده بودند و نیامدند ، برخی از دانشجویان با گذاشتن تعدادی رب گوجه فرنگی، دارای قیمت‌های متفاوت بر صندلی آنها ، نسبت به عدم نظارت و دقت در وظایف آنها اعتراض خود را اینگونه اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار