خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه شهید ناصری خبر داد

اجرای بیش از 85پروژه عمرانی و خدمات رسانی در نقاط مرزی خراسان جنوبی

قرارگاه شهید ناصری سپاه بیش از 85طرح عمرانی و خدماتی را در مناطق مرزی استان اجرا کرده است.
کد خبر: ۹۰۶۹۹۰۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قرارگاه شهید ناصری سپاه بیش از 85طرح عمرانی و خدماتی را در مناطق مرزی استان اجرا کرده است.

فعالیت این قرارگاه از یک سال گذشته در شهرستانهای درمیان، نهبندان، سربیشه و زیرکوه شروع شده است.

ایجاد امنیت پایدار، مردم یاری، محرومیت زدایی و رضایتمندی مردم منطقه از اقدامات انجام شده ثمره کار قرارگاه شهید ناصری در دور افتاده ترین روستاهای خراسان جنوبی است.

 اجرای بیش از 85پروژه عمرانی و خدمات رسانی در نقاط مرزی خراسان جنوبی

سردار حسن رجب زاده فرمانده قرارگاه  شهید ناصری در بازدید از روستاهای مرکزی بخش درح گفت: اجرای طرح های آبخیزداری و عمرانی از جمله احداث بند خاکی، آبرسانی به روستاها، توزیع جهیزیه و بسته های معیشتی از جمله فعالیت های قرارگاه در این منطقه است.

وی با بیان اینکه در مدت یکسال 12بند خاکی و ملات سنگی را ایجاد کردیم افزود: در کنار این اقدام، کانال کشی انجام دادیم که برای آبیاری در روستاها کمک شود تا همین مقدار آبی که از قنوات بدست می آید بتوانیم مدیریت کنیم که بهره برداری بیشتر شود .

رجب زاده اظهار داشت: در عرصه فرهنگی مهمترین عرصه جنگ دشمن است باید اقدامات لازم در مناطق مرزی استان صورت گیرد.

 

همچنین فرمانده قرارگاه شهید ناصری و مدیرکل صدا و سیمای استان در بازدید از روستاهای بخش درح و شهرستان درمیان کیفیت دریافت شبکه های تلویزیونی در این مناطق را بررسی کردند.

اجرای بیش از 85پروژه عمرانی و خدمات رسانی در نقاط مرزی خراسان جنوبی

 

مدیرکل صدا و سیما در بازدید از روستاهای بخش مرکزی درمیان با بررسی کیفیت شبکه های تلویزیونی در جمع مسئولین شهرستان در فرمانداری درمیان گفت: در صورت همکاری مسئولین شهرستان در تأمین زیرساخت های لازم برای راه اندازی فرستنده های دیجیتال شاهد تقویت پوشش  شبکه های سراسری در منطقه خواهیم بود.

فرماندار درمیان نیز با اعلام آمادگی درخصوص همکاری برای افزایش پوشش شبکه های سراسری گفت: 32 نقطه در شهرستان نیاز به فرستنده دیجیتال دارند و با همکاری بخشداران، دهیاران و قرارگاه شهید ناصری در آینده نزدیک زیرساخت های لازم برای راه اندازی 8فرستنده آماده می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ریالی که گذاشتیم امسال برای 8پروه 80میلیون تومان است اما این مبلغ کفایت ندارد و ما آمادگی داریم که این 8 نقطه از روستا را تا پایان سال انجام دهیم.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری در این دیدار تأکید کرد: باید کار بزرگی در شهرستان انجام شود که این پوشش در پایان سال به حد قابل قبولی برسد که اکثریت مردم شهرستان بهره برداری از شبکه ملی داشته باشند.

اجرای بیش از 85پروژه عمرانی و خدمات رسانی در نقاط مرزی خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها