با هدف بینش و بصیرت سیاسی برگزار شد:

دوره توانمند سازی هادیان سیاسی پایوران سپاه سلمان در زاهدان

دوره توانمند سازی هادیان سیاسی پایوران سپاه سلمان با هدف بینش و بصیرت سیاسی در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۹۴۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، دوره یک روزه توانمند سازی هادیان سیاسی پایوران سپاه سلمان با هدف افزایش بینش و بصیرت سیاسی نسبت به پدیده های سیاسی و تخصص گرایی و تربیت نیروی توانمند در موضوعات مختلف با توجه به جنگ ترکیبی دشمنان در مرکز آموزشی شهید محمد تقی حسینی طبا طبایی در زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این دوره  در خصوص بصیرت گفت: لازمه عبور از پیچ و خم زندگی قطعا بصیرت است  البته باید در انسان زمینه هایی وجود داشته باشد تا وی را بصیر کند.

وی افزود: راه جبهه حق روشن است ولی اهی اوقات انسان غفلت می کند برای همین است که در شرع مقدس و سیره اهل بیت(ع) سفارش شده است که خود را در مسیر موعظه قرار دهیم و روح خود را با وعظ و نصیحت صیقل دهیم.

حجت الاسلام طهرانی زاده ادامه داد: انقلاب اسلامی آمده است تا ما را به حیات طیبه برساند و فلسفه وجودی سپاه صیانت و حراست از انقلاب اسلامی است که لازمه آن داشتن روحیه ی جهادی و انقلابی و عمل به موقع و به اندازه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ورود پاسداران در همه عرصه ها در مواجهه با خطرات،آسیب ها، و چالش ها برای صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی  تصریح کرد: هادیان و مربیان سیاسی با روشنگری و بصیرت افزایی باید پاسداران را به منطق مستحکم انقلاب اسلامی در دفاع از ارزشهای مجهز کنند.

گفتنی است در این دوره آموزشی 3 محور اصلی دکترین رفتار سیاسی، تحولات سیاسی منطقه و جریان شناسی اقتصادی توسط اساتید مجرب سیاسی در کلاسها و کارگاههای تخصصی برای هادیان سیاسی پایور سپاه سلمان تبیین و تشریح شد.

ارسال نظرات