خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج):

هدف عمده دشمنان، ناکارآمد نشان دادن نظام و القای ناامیدی در کشور

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: امروز در موقعیتی قرار داریم که دشمنان ما دو کار عمده را دنبال می‌کنند و اهداف آن‌ها در «ناکارآمد نشان دادن نظام» و «القای ناامیدی در کشور» متمرکز شده است.
کد خبر: ۹۰۶۹۹۶۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی، در نشست فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) با نماینده، ولی فقیه در استان اظهار کرد: خدمت در سپاه توفیقی است که باید قدر آن را دانست؛ سپاه و بسیج ارتباط خوبی با ائمه جمعه دارند که این ارتباط کمتر در جا‌های دیگر دیده می‌شود.
وی تصریح کرد: هر چه ارتباط، وحدت و علقه بین ائمه جمعه و سپاه و بسیج بیشتر باشد، ثمرات آن در کل استان دیده می‌شود.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: نظرات حضرت امام و رهبری امروز باید در کشور در بخش‌های مختلف اجرایی شود و باید به این امر توجه داشت.
حسینی‌دیباجی افزود: امروز در موقعیتی قرار داریم که دشمنان ما دو کار عمده را دنبال می‌کنند و اهداف آن‌ها در «ناکارآمد نشان دادن نظام» و «القای ناامیدی در کشور» متمرکز شده است.
وی تصریح کرد: ظرفیتی که بسیج و سپاه در اختیار دارند، اگر با کمک مسؤولان به کار گرفته شود و حمایت و تقویت بسیج و سپاه در استان سمنان در دستور کار قرار گیرد، می‌تواند خیلی از معضلات اقتصادی را رفع سازد.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: بسیج و سپاه به تعبیر حضرت امام راحل، «معجزه» بود که می‌تواند کار‌های نشدنی را به امکان‌پذیر تبدیل کند.
حسینی‌دیباجی خاطر نشان کرد: امروز برخی‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و علیه نظام اسلامی جو درست می‌کنند و باید در امور، برنامه‌ها و فعالیت‌هایمان دقت بیشتری داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها