خبرهای داغ:
حجت الاسلام جدیدی استاد حوزه و دانشگاه گفت : اگر بخواهیم از این مشکلات و جنگ اقتصادی که علیه کشور و مردم ما به راه انداختند عبور کنیم چاره ای جز عملی کردن اقتصاد مقاومتی نداریم.
کد خبر: ۹۰۶۹۹۶۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام جدیدی در جمع کارکنان ناحیه ی مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت :  متأسفانه فرهنگ اقتصادی ما ، فرهنگ مصرف گراست و خیلی از مشکلات اقتصادی ما ربطی به تحریم ها ندارد و اگر ما یک مدیریت درست اقتصادی داشته باشیم تا حدود زیادی مشکلاتمان حل خواهد شد.

وی افزود : مردم ما از سبک زندگی اسلامی ، ایرانی و سنتی دور شده اند و همین امر باعث شده است که به فرهنگ غلط غرب روی بیاورند و تجمل گرایی و اسراف را در زندگیشان رشد دهند و این باعث سوء استفاده دشمنان این انقلاب شده است و آنها بهره برداری خود را می نمایند و ذائقه ی مردم ما را تغییر داده اند .

حجت الاسلام جدیدی در ادامه تأکید کرد کشورهایی که توسعه یافته اند اقتصاد مقاومتی را اجراء نموده اند و کشور ما متأسفانه علی رغم تأکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  خصوصا در این چند سال هنوز نتوانسته اقتصاد مقاومتی را عملیاتی نماید .

وی در پایان گفت : کشور ما پتانسیل های زیادی دارد و همچنین جوانان خوش فکر و تحصیل کرده که باید دولت و مسئولین یک برنامه ریزی درست داشته باشند تا انشاالله بتوانیم جزء کشورهای پیشرفته در سطح دنیا بشویم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها