مسئول قرار گاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول قرار گاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی در جمع طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر حوزه کوثر سپاه غدیر تبریز، گفت: زن در خانواده معماری است که زندگی را می سازد و در مقابله با تهدیدات اقتصادی، اجتماعی و ... جامعه به مانند سپر، خانواده خود را محافظت می کند.
کد خبر: ۹۰۷۰۰۰۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی با اشاره به ورود همه جانبه دشمن در جنگ اجتماعی اظهار داشت: دشمن برای اقشار خانواده برنامه مدون تهیه دیده که با راه اندازی 18 هزار شبکه ماهواره ای،273 شبکه های کارتونی،300 شبکه ی مد،270 شبکه  برای انحراف جوانان، 176 شبکه با 243 عنوان برنامه و بیش از 27 هزار سریال بانوان یک خانواده را نشانه گرفته اند.

زن؛ معمار زندگی و سپر خانواده است

وی ادامه داد: همچنین 24 شبکه مذهبی برای افراد متدین و کهنسال با عناوینی چون شبکه امام حسین، شبکه اهل بیت و ... به ترویج تشیع لندنی می پردازند.

غفاری اضافه کرد: بی شک اولین ضربه ورود ماهواره به منزل را بانوی خانه خواهد بود که به عنوان خروس بی محل برای سردی روابط خانوادگی گام های بلندی برداشته استف بنابراین وظیفه زن در خانواده حفاظت از سنگر خود و آبروی اسلام است.

ارسال نظرات