رئیس کل دادگسری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تهدید کنندگان امنیت اجتماعی و اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می شود.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۱۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
حجت الاسلام مزارعی در مراسم تودیع و برخورد قاطع با تهدید کنندگان امنیت اجتماعی و اقتصادیمعارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد گفت:: خوشبختانه در ۴ سال اخیر در حوزه‌های مختلف امنیتی چه در امینت اجتماعی و چه امنیت اقتصادی گام‌های مهمی برداشته شد.
وی اضافه کرد: با تلاش و همکاری نیرو‌های امنیتی – اننظامی و قضایی دو نفر از سارقان مسلح طلافروشی در سال گذشته شناسایی و دستگیر و پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور این دونفر مجازات شدند.
مزارعی با بیان اینکه با متخلفان امنیت اقتصادی و امنیت اجتماعی شدیدا برخودر قاطع می‌شودگفت: در سال جاری نیز با تلاش دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی و نظامی استان سارقان مسلح طلا فروشی شناسایی به چنگ عدالت سپرده شدند.
وی با بیان اینکه این افراد در دیگر‌های استان و استان‌های همجوار به سرقت مسلحانه اقدام کرده بودند گفت:: در هفته گذشته در دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی یاسوج تحت عنوان محاربه ۴ نفر از این افراد به اعدام در ملاء عام محکوم شدند که پس از تایید در دیوان عالی کشور و صدور رای قطعی این افراد در محل وقوع سرقت به دار مجازات آویخته می‌شوند.
رئیس کل دادگستری برخورد قاطع و قانونی به تهدید کنندگان امنیت اقتصادی را یکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی دانست و گفت:: با بازاریانی که به احتکار و گرانفروشی کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم اقدام کرده اند برخورد قاطع قانونی می‌شود.
حجت الاسلام مزارعی با بیان اینکه ماموران و بازرسان دادگستری به صورت نامحسوس و ناشناس به فروشگاه‌ها بویژه فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره مراجعه کرده و بازار را رصد می‌کنند گفت:: بامدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط که در حوزه بازار مسولیت دارند در صورت کم کاری و یا عدم نظارت بر بازار نیز برخورد قاطع می‌شود.
در پایان این مراسم طی حکی از سوی رئیس قوه قضاییه آقای خداکرم نیک مرام بعنوان رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد معرفی و از خدمات آقای نگین تاجی رئیس کل سابق تقدیر شد.
ارسال نظرات