مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی از اجرای طرح شهید بهنام محمدی خبر داد و گفت: این طرح سه رکن اساسی منزل، مدرسه و مسجد را به هم ارتباط می دهد، تا دانش آموزان را در طراز اسلامی تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۳۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

وحید فرشباف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: ، شرکت دادن دانش آموزان در نمازهای جماعت و برنامه های مسجد، از جمله اهداف این طرح است.

وی با اشاره به طرح احمدی روشن نیز در بسیج دانش آموزی، اضافه کرد: در این طرح  با شناسایی نخبگان دانش آموز، تا مقطع دیپلم برنامه های مختلفی از جمله علمی و معنوی و اردویی برای آن ها اجرا می شود.

فرشباف همچنین به حضور دانش آموزان در بسیج سازندگی و طرح هجرت دانش آموزی اشاره و اظهارداشت: بسیجیان دانش آموز در بحث سازندگی کشور مشارکت داده می شوند و عملیات سازندگی را از مدرسه آغاز می کنند و پس از آن به مناطق کم برخوردار اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی برگزاری اردوهای راهیان نور را در راستای برنامه های فرهنگی بسیج دانش آموزی عنوان و بیان کرد: سالیانه ۲۴ هزار نفر از دانش آموزان پایه اول و دوم دوره متوسطه دوم استان به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام می شوند.

ارسال نظرات